Заняття музикою в дитинстві забезпечує ясність розуму в літньому віці

Регулярні заняття музикою у дітей та підлітків підвищують виконавчу функцію головного мозку, яка дає змогу швидко обробляти і зберігати інформацію, приймати правильні рішення і контролювати власну поведінку, не реагуючи при цьому на зміни в психіці. 

Американські вчені провели дослідження серед учнів та випускників музичних установ країни і дійшли висновку, що заняття музикою у юнацтві забезпечує ясність розуму в літньому віці.

Дослідники займалися вивченням особливостей старіння головного мозку у людей різних професій, але які обов’язково в дитинстві займалися музикою. Зробивши висновок з отриманої за останні роки інформацією, з’ясували, що люди літнього віку з музичною освітою мають більш здорові нейрони, ніж їх однолітки, представники інших професій.

Часто в людей літнього віку не виходить сконцентруватися на людній вулиці або вести розмову з будь-ким при впливі сторонніх звуків. Людям у такій обстановці складно моментально давати відповіді на питання, коли до них звертаються сторонні. З наукового погляду це пояснюється уповільненою роботою нервових клітин головного мозку. До цього була поширена думка, що порушення в роботі нейронів ― вже незворотній процес старіння організму. Згідно з останніми даними досліджень, з’ясувалося те, що цей процес реально сповільнити, займаючись музикою.

Було встановлено, що люди літнього віку, які в дитинстві займалися в музичній школі, зберігають гарний слух до глибокої старості і рідко скаржаться на проблеми з концентрацією уваги. Фахівці так само порівняли аналіз роботи нейронів головного мозку музикантів і звичайних пенсіонерів, і з’ясували, що ліпший результат показують саме професійні музиканти.

Регулярні заняття музикою у дітей та підлітків підвищують виконавчу функцію головного мозку, яка дає змогу швидко обробляти і зберігати інформацію, приймати правильні рішення і контролювати власну поведінку, не реагуючи при цьому на зміни в психіці. 

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230503

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді