Консультативна робота з батьками учнів

Фаховий журнал — ресурс, який надає потрібну й адекватну інформацію щодо професійної діяльності, допомагає зробити її ефективною та ергономічною.

У листопадовому числі журналу «Практичний психолог: Школа» розглядаємо питання ризиків під час консультування у кризових умовах та збереження психологічного здоров’я фахівця. Окрім того, актуальну інформацію знайдете в публікаціях, що висвітлюють особливості роботи з батьками учнів.

Професійна діяльність практичного психолога навчального закладу відбувається у системі «людина–людина», і тому потребує повного включення в процес. Важливою складовою ефективності фахівця є особистісна готовність до консультування однієї з категорії учасників навчально-виховного процесу — батьків учнів. Із матеріалу «Особистісна готовність практичного психолога до консультування батьків» ви дізнаєтеся, які терапевтичні якості фахівця дають йому змогу ефективно взаємодіяти з батьками.

Часто батьки учнів звертаються до практичного психолога з питань дитячої агресії. Її прояви лякають дорослих, обурюють їх, непокоять тощо. Зазвичай під час консультування фахівець з’ясовує, що, окрім негативного сприймання, батьки не можуть дати визначення поняття «агресія». Як фахівцю працювати з такими дорослими, читайте у статті «Позитивні і негативні аспекти дитячої агресивності».

Щоб запобігти розповсюдженим помилкам у вихованні дітей, психологічній службі навчального закладу доцільно скористатися можливостями дистанційного консультування і просвітницької роботи. Адже ефективність психологічного супроводу розвитку дитини безпосередньо залежить від ступеня включення батьків у цей процес. У публікації «Батьківське виховання: типові помилки» ідеться про те, як правильно ідентифікувати помилки у вихованні та, відповідно, організувати профілактично-просвітницьку роботу з батьками.

Під час консультаційної роботи фахівець психологічної служби навчального закладу має зберігати психологічну сталість. Це доволі складно з огляду на щоденну взаємодію з морально складною інформацією. Про заходи забезпечення емоційної стійкості практичного психолога дізнаєтеся зі статті «Як зберегти себе під час роботи зі складною інформацією».

Психологічна допомога старшокласникам у подоланні наслідків травматизації, використання фототерапевтичних технік, практика впровадження інклюзивної освіти, провокативна психотерапія під час супроводу навчально-виховного процесу, порядок атестації педагогічних працівників при переході на посаду практичного психолога — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках листопадового числа журналу «Практичний психолог: Школа».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27856

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47530

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді