Розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Україні створять робочу групу робочу групу з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.

Міністерство освіти і науки України (МОН) оприлюднило наказ «Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування» від 03.11.2014 № 1255.

Відповідно до наказу буде створено робочу групу з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.

До 01 травня 2015 року робоча група, департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН, Державна наукова установа «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» спільно з Національною академією педагогічних наук України повинні забезпечити розроблення критеріїв та інструментарію їх практичного застосування.

Розроблені критерії та інструментарій їх практичного застосування будуть представлені для громадського обговорення з 01 травня по 31 травня 2015 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57733

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17574

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді