В Україні створять робочу групу робочу групу з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.
Міністерство освіти і науки України (МОН) оприлюднило наказ «Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування» від 03.11.2014 № 1255.
Відповідно до наказу буде створено робочу групу з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.
До 01 травня 2015 року робоча група, департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН, Державна наукова установа «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» спільно з Національною академією педагогічних наук України повинні забезпечити розроблення критеріїв та інструментарію їх практичного застосування.
Розроблені критерії та інструментарій їх практичного застосування будуть представлені для громадського обговорення з 01 травня по 31 травня 2015 року.
Які визначено компетентності вчителів початкових класів та які вміння для їх реалізації важливі
Вам у поміч матеріали для укладання посадової інструкції вихователя-методиста.Зможете скачати зразок інструкції у форматі Word і доповнити її з огляду на специфіку діяльності вашого закладу
Хто визначає завдання та обов’язки директора дошкільного закладу і який зміст роботи за цією посадою. Про це — коротко у статтті
За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові
У Законі про освіту є інструмент боротьби з плагіатом та «запозичуваннями» надбань в освіті — стаття 42 «Академічна доброчесність»