В Україні створять робочу групу робочу групу з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.
Міністерство освіти і науки України (МОН) оприлюднило наказ «Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування» від 03.11.2014 № 1255.
Відповідно до наказу буде створено робочу групу з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.
До 01 травня 2015 року робоча група, департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН, Державна наукова установа «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» спільно з Національною академією педагогічних наук України повинні забезпечити розроблення критеріїв та інструментарію їх практичного застосування.
Розроблені критерії та інструментарій їх практичного застосування будуть представлені для громадського обговорення з 01 травня по 31 травня 2015 року.
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме