В Україні створять робочу групу робочу групу з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.
Міністерство освіти і науки України (МОН) оприлюднило наказ «Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування» від 03.11.2014 № 1255.
Відповідно до наказу буде створено робочу групу з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.
До 01 травня 2015 року робоча група, департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН, Державна наукова установа «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» спільно з Національною академією педагогічних наук України повинні забезпечити розроблення критеріїв та інструментарію їх практичного застосування.
Розроблені критерії та інструментарій їх практичного застосування будуть представлені для громадського обговорення з 01 травня по 31 травня 2015 року.
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
Нову форму індивідуальної програми розвитку КМУ затвердив у серпні 2025 року. Розглянемо її оновлений зміст та вимоги до складання
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
Які програми і навчальні плани використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами? Дізнайтеся про актуальні рекомендації МОН