Затверджено План заходiв щодо упровадження основ соцiальної i фiнансової освiти дiтей дошкiльного вiку в навчально-виховний процес дошкiльних навчальних закладiв
МОН України спільно з мiжнародною фундацiєю «Aflatoun International» (Нiдерланди) працюють над упровадженням в навчально-виховний процес дошкiльних навчальних закладiв основ соцiальної i фiнансової освiти дiтей дошкiльного вiку.
Відповідно до наказу МОН України «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку» від 22.01.2016 № 46 затверджено План заходiв щодо упровадження основ соцiальної i фiнансової освiти дiтей дошкiльного вiку в навчально-виховний процес дошкiльних навчальних закладiв.
Упровадженням основ соцiальної i фiнансової освiти в навчальних закладах займатиметься робоча група, у складі якої 7 фахівців дошкільної освіти.
Програму реалізуватимуть у 81 дошкiльному навчальному закладі (Вiнницька, Днiпропетровська, Донецька, Івано-Франкiвська, Кiровоградська, Луганська, Львiвська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харкiвська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернiвецька області та місто Київ), перелік яких затверджено наказом.
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?