З 8 лютого 2016 року оголошено конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів
Конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів розпочався 8 лютого 2016 року. Про це йдеться у наказі МОН України «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.02.2016 № 78.
Наказом затверджено перелік навчальних предметів та назв підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, з яких проводитиметься конкурс.
Склад експертів з кожного навчального предмета буде подано департаментом загальної середньої та дошкільної освіти до 18 лютого 2016 року.
Згідно з наказом до 11 квітня 2016 року буде розроблено інструктивно-методичні матеріали для здійснення вибору загальноосвітніми навчальними закладами електронних версій оригінал-макетів підручників з кожного навчального предмета, що відповідає прогнозованій кількості учнів, та оформлено результати вибору.
Пропозиції про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» проектам підручників оголосять 20 квітня 2016 року.
25 травня буде визначено перелік підручників, які друкуватимуться за кошти державного бюджету у 2016 році.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками