Розпочато конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8-го класу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З 8 лютого 2016 року оголошено конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів 

Конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів розпочався 8 лютого 2016 року. Про це йдеться у наказі МОН України «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.02.2016 № 78.

Наказом затверджено перелік навчальних предметів та назв підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, з яких проводитиметься конкурс.

Склад експертів з кожного навчального предмета буде подано департаментом загальної середньої та дошкільної освіти до 18 лютого 2016 року.

Згідно з наказом до 11 квітня 2016 року буде розроблено інструктивно-методичні матеріали для здійснення вибору загальноосвітніми навчальними закладами електронних версій оригінал-макетів підручників з кожного навчального предмета, що відповідає прогнозованій кількості учнів, та оформлено результати вибору.

Пропозиції про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» проектам підручників оголосять 20 квітня 2016 року.

25 травня буде визначено перелік підручників, які друкуватимуться за кошти державного бюджету у 2016 році.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282594

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
156

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110511

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді