З 8 лютого 2016 року оголошено конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів
Конкурсний відбір проектів підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів розпочався 8 лютого 2016 року. Про це йдеться у наказі МОН України «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.02.2016 № 78.
Наказом затверджено перелік навчальних предметів та назв підручників для учнів 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, з яких проводитиметься конкурс.
Склад експертів з кожного навчального предмета буде подано департаментом загальної середньої та дошкільної освіти до 18 лютого 2016 року.
Згідно з наказом до 11 квітня 2016 року буде розроблено інструктивно-методичні матеріали для здійснення вибору загальноосвітніми навчальними закладами електронних версій оригінал-макетів підручників з кожного навчального предмета, що відповідає прогнозованій кількості учнів, та оформлено результати вибору.
Пропозиції про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» проектам підручників оголосять 20 квітня 2016 року.
25 травня буде визначено перелік підручників, які друкуватимуться за кошти державного бюджету у 2016 році.
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?