Розвиваємо читацькі компетенції учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про те, як виховати читача, який критично сприймає, розуміє й аналізує літературні твори, об’єктивно визначає цінність і достовірність інформації, читайте читайте у журналі «Заступник директора школи» № 11/2014.

Вийшов друком листопадовий номер журналу «Заступник директора школи», присвячений розвитку читацьких компетенцій учнів.

Формувати в дитини потребу в глибинному читанні необхідного з юного віку. Та до роботи з книжкою учнів слід готувати. Виховати читача, який критично сприймає, розуміє й аналізує літературні твори, об’єктивно визначає цінність і достовірність інформації, можна, застосовуючи компетентнісний підхід до навчання літератури в школі. Як реалізувати такий підхід на практиці, ви прочитаєте у тематичній статті цього числа журналу.

Щоб розвивати читацькі вміння і навички учнів, необхідно враховувати ставлення учнів до читання, їхні читацькі вподобання, з’ясувати мотиви появи читацького інтересу, роль сім’ї в розвитку читацької культури. Тож вам обов’язково стане і пригоді публікація «Сформованість читацьких умінь і навичок учнів», у якій розкрито ці питання, зокрема, ви зможете скористатися анкетою, завдяки якій визначите рівень сформованості читацьких умінь і навичок учнів.

У листопадовому числі журналу ви також дізнаєтеся, як налагодити випуск шкільного видання, залучивши учнів до занять у гуртку журналістики. Вас обов’язково зацікавить публікація «Проводимо Тиждень математики у навчальному закладі» і ви організуєте цікавий позакласний захід для учнів старшої школи, скориставшись розробкою математичного кафе. На сторінках журналу колеги діляться досвідом, як захопити учнів співтворчістю та реалізувати принципи особистісно орієнтованої технології навчання, застосовуючи нетрадиційні форми уроків, зокрема завдяки проведенню уроку-свята.

Напередодні різдвяно-новорічних свят пропонуємо вам разом з учнями виготовити культовий об’єкт української обрядовості — дідуха, що надасть інтер’єру національного колориту. Покроковий алгоритм виготовлення дідуха ви знайдете на сторінках журналу. Святкову атмосферу в навчальному закладі можна створити під час позакласної роботи з учнями, а саме завдяки інсценуванню різдвяних сюжетів. Сценарії святкування Різдва англійською та німецькою мовами ви знайдете в додатках до статті «Позакласна робота з іноземної мови».

Також у листопадовому номері подано роз’яснення фахівця, як передплатити періодичні видання за рахунок благодійних внесків, нормативні акти та багато іншої інформації.

Детальніше про все це — у журналі «Заступник директора школи» № 11/2014.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264543

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді