Розвиваємо читацькі компетенції учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про те, як виховати читача, який критично сприймає, розуміє й аналізує літературні твори, об’єктивно визначає цінність і достовірність інформації, читайте читайте у журналі «Заступник директора школи» № 11/2014.

Вийшов друком листопадовий номер журналу «Заступник директора школи», присвячений розвитку читацьких компетенцій учнів.

Формувати в дитини потребу в глибинному читанні необхідного з юного віку. Та до роботи з книжкою учнів слід готувати. Виховати читача, який критично сприймає, розуміє й аналізує літературні твори, об’єктивно визначає цінність і достовірність інформації, можна, застосовуючи компетентнісний підхід до навчання літератури в школі. Як реалізувати такий підхід на практиці, ви прочитаєте у тематичній статті цього числа журналу.

Щоб розвивати читацькі вміння і навички учнів, необхідно враховувати ставлення учнів до читання, їхні читацькі вподобання, з’ясувати мотиви появи читацького інтересу, роль сім’ї в розвитку читацької культури. Тож вам обов’язково стане і пригоді публікація «Сформованість читацьких умінь і навичок учнів», у якій розкрито ці питання, зокрема, ви зможете скористатися анкетою, завдяки якій визначите рівень сформованості читацьких умінь і навичок учнів.

У листопадовому числі журналу ви також дізнаєтеся, як налагодити випуск шкільного видання, залучивши учнів до занять у гуртку журналістики. Вас обов’язково зацікавить публікація «Проводимо Тиждень математики у навчальному закладі» і ви організуєте цікавий позакласний захід для учнів старшої школи, скориставшись розробкою математичного кафе. На сторінках журналу колеги діляться досвідом, як захопити учнів співтворчістю та реалізувати принципи особистісно орієнтованої технології навчання, застосовуючи нетрадиційні форми уроків, зокрема завдяки проведенню уроку-свята.

Напередодні різдвяно-новорічних свят пропонуємо вам разом з учнями виготовити культовий об’єкт української обрядовості — дідуха, що надасть інтер’єру національного колориту. Покроковий алгоритм виготовлення дідуха ви знайдете на сторінках журналу. Святкову атмосферу в навчальному закладі можна створити під час позакласної роботи з учнями, а саме завдяки інсценуванню різдвяних сюжетів. Сценарії святкування Різдва англійською та німецькою мовами ви знайдете в додатках до статті «Позакласна робота з іноземної мови».

Також у листопадовому номері подано роз’яснення фахівця, як передплатити періодичні видання за рахунок благодійних внесків, нормативні акти та багато іншої інформації.

Детальніше про все це — у журналі «Заступник директора школи» № 11/2014.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2272

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
129

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді