Конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів стартує 18 грудня 2014 року.
Міністерство освіти і науки України оприлюднило наказ «Про проведення конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 11.12.2014 № 1461 (наказ).
Відповідно до наказу, конкурсний відбір оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів (Конкурс) стартує 18 грудня 2014 року.
З 18 грудня 2014 року до 19 січня 2015 року триватиме приймання, перевірка, реєстрація комплектів конкурсних матеріалів .
До 26 січня 2015 році електронні версії оригінал-макетів підручників буде розміщено на репозитарії.
З 2 по 20 березня 2015 року вчителі матимуть змогу ознайомитися з електронними версіями оригінал-макетів підручників, які братимуть участь у ІІ етапі Конкурсу. До 20 березня школи повинні будуть передати результати відбору з кожного навчального предмета згідно з формою, що додається до наказу.
До 23 квітня 2015 року буде затверджено перелік підручників для 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів, що можуть друкуватися за кошти державного бюджету.
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
Методи навчання: традиційні, інноваційні, інтерактивні, активні та інші. Як навчати учнів, щоб досягати ефективності.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
З’ясуємо, які завдання й обов’язки визначають у посадовій інструкції вчителя закладу загальної середньої освіти. Врахуємо функції вчителя, визначені новим Професійним стандартом