Для конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів подано 259 електронних версій підручників.
19 січня 2015 року о 18.00 завершився прийом електронних версій підручників для конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Автори та видавці подали на конкурс 259 оригінал-макетів підручників, з них: 99 — для 4-х класів й 160 — для 7-их (додатки).
Найбільше проектів підручників подано:
- для 4-го класу — з математики (8), з англійської мови, літературного читання і української мови (по 7), природознавства (6);
- для 7-го класу — з географії, фізики, хімії та всесвітньої історії (по 9), геометрії (8), української мови та алгебри (по 7), історії України (6).
З декількох предметів подано по 1 оригінал-макету. Є і такі предмети, з яких не подано жодного підручника — з кількох мов та літератур національних меншин.
Відповідно до наказу «Про проведення конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 11.12.2014 № 1461, до 26 січня 2015 року електронні версії оригінал-макетів підручників буде розміщено на сайті Інституту інноваційних технологій та змісту освіти та Репозитарію.
Експертиза електронних версій оригінал-макетів підручників триватиме з 27 січня по 20 лютого 2015 року.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками