Для конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів подано 259 електронних версій підручників.
19 січня 2015 року о 18.00 завершився прийом електронних версій підручників для конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Автори та видавці подали на конкурс 259 оригінал-макетів підручників, з них: 99 — для 4-х класів й 160 — для 7-их (додатки).
Найбільше проектів підручників подано:
- для 4-го класу — з математики (8), з англійської мови, літературного читання і української мови (по 7), природознавства (6);
- для 7-го класу — з географії, фізики, хімії та всесвітньої історії (по 9), геометрії (8), української мови та алгебри (по 7), історії України (6).
З декількох предметів подано по 1 оригінал-макету. Є і такі предмети, з яких не подано жодного підручника — з кількох мов та літератур національних меншин.
Відповідно до наказу «Про проведення конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 11.12.2014 № 1461, до 26 січня 2015 року електронні версії оригінал-макетів підручників буде розміщено на сайті Інституту інноваційних технологій та змісту освіти та Репозитарію.
Експертиза електронних версій оригінал-макетів підручників триватиме з 27 січня по 20 лютого 2015 року.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше