Міністерство освіти і науки України надало методичні рекомендації щодо проведення виховних заходів у загальноосвітніх навчальних закладах до Дня початку кримського спротиву
Міністерство освіти і науки України надало Методичні рекомендації для проведення виховних заходів в загальноосвітніх навчальних закладах до Дня початку кримського спротиву.
Мета проведення заходів — показати учням розвиток політичної та соціокультурної ситуації в Криму протягом лютого-березня 2014 року. А за допомогою хронології подій, письмових документів, усних свідчень, візуальних джерел, що документують події, які відбувалися на півострові, показати життя кримськотатарського народу після окупації.
Методичні рекомендації, наведені у листі від 16.02.2016 № 1/9-79, містять хроніку окупації, інформацію про загибель, викрадення людей та тортури зі сторони Російської Федерації, розповідь про групу курсантів, які заспівали Гімн України після підняття прапора Російської Федерації в Академії Військово-морських сил у Севастополі, розповіді про «Справу 26 лютого», «Справу Олега Сенцова» тощо.
Для вчителів подано базові конспекти та систематизовану інформацію, що стануть у пригоді під час підготовки заходів.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.