У школах проведуть заходи до Дня початку кримського спротиву

Міністерство освіти і науки України надало методичні рекомендації щодо проведення виховних заходів у загальноосвітніх навчальних закладах до Дня початку кримського спротиву

Міністерство освіти і науки України надало Методичні рекомендації для проведення виховних заходів в загальноосвітніх навчальних закладах до Дня початку кримського спротиву.

Мета проведення заходів — показати учням розвиток політичної та соціокультурної ситуації в Криму протягом лютого-березня 2014 року. А за допомогою хронології подій, письмових документів, усних свідчень, візуальних джерел, що документують події, які відбувалися на півострові, показати життя кримськотатарського народу після окупації.

Методичні рекомендації, наведені у листі від 16.02.2016 № 1/9-79, містять хроніку окупації, інформацію про загибель, викрадення людей та тортури зі сторони Російської Федерації, розповідь про групу курсантів, які заспівали Гімн України після підняття прапора Російської Федерації в Академії Військово-морських сил у Севастополі, розповіді про «Справу 26 лютого», «Справу Олега Сенцова» тощо.

Для вчителів подано базові конспекти та систематизовану інформацію, що стануть у пригоді під час підготовки заходів.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230290

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14818

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді