Міністерство освіти і науки України надало методичні рекомендації щодо проведення виховних заходів у загальноосвітніх навчальних закладах до Дня початку кримського спротиву
Міністерство освіти і науки України надало Методичні рекомендації для проведення виховних заходів в загальноосвітніх навчальних закладах до Дня початку кримського спротиву.
Мета проведення заходів — показати учням розвиток політичної та соціокультурної ситуації в Криму протягом лютого-березня 2014 року. А за допомогою хронології подій, письмових документів, усних свідчень, візуальних джерел, що документують події, які відбувалися на півострові, показати життя кримськотатарського народу після окупації.
Методичні рекомендації, наведені у листі від 16.02.2016 № 1/9-79, містять хроніку окупації, інформацію про загибель, викрадення людей та тортури зі сторони Російської Федерації, розповідь про групу курсантів, які заспівали Гімн України після підняття прапора Російської Федерації в Академії Військово-морських сил у Севастополі, розповіді про «Справу 26 лютого», «Справу Олега Сенцова» тощо.
Для вчителів подано базові конспекти та систематизовану інформацію, що стануть у пригоді під час підготовки заходів.
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?
Колего, обирайте необхідний курс та навчайтеся у Вищій школі освітнього менеджменту.
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля