Новий інструмент для зростання: УІРО презентував методичний порадник з супервізії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
В Україні презентували методичний порадник для освітян «Супервізія не ревізія»

УІРО представив порадник для підтримки педагогів

Український інститут розвитку освіти представив новий методичний порадник «Супервізія не ревізія», який має стати практичним інструментом підтримки та професійного зростання педагогів.

🧭 ОСВІТНІЙ НАВІГАТОР НА 2025/2026 н.р.

Документ створено як продовження позитивного досвіду супервізії у школах: лише у 2024 році було підготовлено майже 2 500 освітян-супервізорів, які допомагають колегам у роботі. 

У 2025-му цю роботу розвинули — підвищення кваліфікації пройшли 59 тренерів супервізорів з усіх регіонів України, а також уперше організовано національне навчання для викладачів предмета «Захист України», яке охопило 80 педагогів.

Новий порадник містить відповіді на ключові запитання освітян, практичні інструменти для індивідуальної та групової супервізії, а також рекомендації для директорів шкіл та вчителів. Зокрема, вперше представлено методику супервізії для керівників закладів загальної середньої освіти й педагогів, що викладають «Захист України».

Презентація відбулася 20 серпня 2025 року у колі працівників закладів післядипломної педагогічної освіти. Учасники мали можливість ознайомитися з розділами «Супервізійний GPS» і «Лайфхаки супервізії» та поставити запитання авторам.

Матеріали призначені для вчителів і директорів, які працюють або планують працювати як супервізори, для замовників послуги супервізії, а також усіх зацікавлених у реформуванні системи освіти.

Ознайомитися з порадником можна за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
221

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54143

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді