Запобігаємо стресам перед ДПА: діагностика
Заступник директора ЗЗСО у травні має такі основні справи:
• організувати та провести державну підсумкову атестацію учнів 11-х класів (у формі зовнішнього незалежного оцінювання);
• організувати прийом дітей до 1-го класу;
• підготувати засідання педагогічної ради щодо переведення учнів (вихованців) до наступного класу, нагородження за успіхи у навчанні похвальними листами;
• організувати (за потреби) річне оцінювання учнів, які навчаються на екстернатній формі здобуття освіти (екстернат) з усіх предметів інваріантної складової індивідуального навчального плану; формувальне та завершальне (підсумкове) оцінювання та/або атестації здобувачів освіти, які навчаються на сімейній (домашній) формі навчання тощо.
Як правильно рахувати 175 навчальних днів? Чи враховувати до них вихідні та святкові дні?
У таблиці подана детальна інформація: що слід зробити, коли саме, хто відповідальний, відповідно до якого документа організувати роботу, який захід провести та який документ підготувати за результатами роботи.
Що зробити | Коли | Хто відповідальний разом із завучем | ||||
Директор | Інші заступники директора | Класні керівники | Учителі-предметники | Відповідальна особа | ||
Організувати та провести ДПА учнів 11-х класів (у формі ЗНО), зокрема: - внести зміни до розкладу уроків; - перенести навчальні заняття на інші дні (якщо заклад освіти визначений пунктом тестування); - здійснити заміну вчителів, задіяних у ЗНО; - підготувати проєкти наказів «Про проведення державної підсумкової атестації учнів 11-х класів» (окремо за кожним навчальним предметом, які обрали учні) | Залежно від закінчення карантину | ♦ | ♦ | ♦ | ♦ | ♦ |
Організувати прийом дітей до 1-го класу | Прийняти документи онлайн або відтермінувати прийом — відповідно до роз’яснень МОН | ♦ | ♦ |
|
| ♦ |
Підготувати засідання педагогічної ради щодо переведення учнів (вихованців) до наступного класу, нагородження за успіхи в навчанні похвальними листами | Після завершення навчального року | ♦ | ♦ | ♦ | ♦ |
|
Організувати за потреби: - річне оцінювання учнів, які навчаються на екстернатній формі здобуття освіти з усіх предметів інваріантної складової індивідуального навчального плану; - формувальне та завершальне (підсумкове оцінювання) та/або атестації здобувачів освіти, які навчаються на сімейній (домашній) формі навчання | Залежно від закінчення карантину, відповідно до роз’яснень МОН |
| ♦ | ♦ | ♦ |
|
Скласти план роботи на червень | Протягом місяця | ♦ | ♦ |
|
|
|