Що між Дитсадком і Новою українською школою?

Наступний навчальний рік розпочнуть за формулою Нової української школи. За її реалізації очікують нового випускника — особистість, патріота, інноватора. Що ж такого у формулі?

Основний акцент формули Нової української школи — на компетентнісному змісті освіти. Також серед дев’яти компонент формули — дві «нові» цінності:

  • дитиноцентризм
  • наскрізний процес виховання, заснований на цінностях.

Задля реалізації формули вчитель-наставник має відійти в минуле, а на заміну — вчитель-партнер, коуч, модератор, який взаємодіє з батьками та учнями заради максимального розкриття дитячих здібностей.

Натомість компетентнісний підхід у дошкільній освіті вже п’ять років (!) реалізовують за оновленим Базовим компонентом. Перед вступом до школи дитина має набути певного сумарного показника компетенцій, що гарантують наступність між дошкільною та початковою освітою. Та, здається, щось випадає…

Два роки тому ми запитали у педагогів-науковців та педагогів-практиків, чия і чи є проблема наступності дошкільної та початкової освіти? І доктор педагогічних наук Наталія Гавриш зауважила: сам школяр не бачить своєї кінцевої цілі в учінні. Саме тому діти мають навчитися самостійно здобувати знання ще в дитсадку. Як так зробити? Наступного вівторка буде семінар, під час якого педагог навчиться створювати освітній простір, що сприяє самоорганізації дітей для самостійного здобуття знань.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді