7 листопада розпочався другий етап пілотування моніторингу початкової освіти.
Дослідження триватиме до 30 листопада.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Мета 2-го етапу апробації завдань моніторингу:
- апробувати тестові завдання та анкети для учнів
- удосконалити технологічні процеси моніторингу.
Зміни минулого року
Результати не оприлюднюватимуть і за ними не оцінюватимуть рівень навчальних досягнень учнів та шкіл.
За підсумками першого етапу (03–19.05.2017):
- створено анкету для вчителя
- визначено можливість використання окремих тестів.
За підсумками двох етапів:
- укладуть тестові зошити
- доопрацюють остаточно технологію моніторингу.
Моніторингом охоплять 59 закладів загальної середньої освіти з 13-ти регіонів України.
Початкові класи
Як відбуватиметься дослідження на 2-му етапі
Під час дослідження з’ясовуватимуть, наскільки успішно розвивають читацьку та математичну компетентності учнів початкової школи.
Проте
Тестуватимуть 5-класників, оскільки нинішні 4-класники ще не опанували навчальну програму початкової школи.
Тестові завдання з читання
У тестових зошитах з читання будуть невеликі тексти, що різнитимуться за форматом і змістом. Завдання учнів:
- знайти певну інформацію, проаналізувати та проінтерпретувати її
- відповісти на запитання до текстів тощо.
Як формувати
Тестові завдання з математики
Тестування з математики спрямоване на перевірку знань і вмінь учнів розв’язувати задачі з таких тем, як:
- Числа і вирази
- Геометричні фігури
- Величини і їх вимірювання
- Представлення даних.
Участь у дослідженні не загальнообов’язкова: воно охоплює заклади репрезентативної вибірки.