До кінця листопада триватиме моніторинг початкової освіти

Стартував другий етап апробації завдань моніторингу початкової освіти, щоб перевірити зрештою якість читацької та математичної компетентностей учнів початкових класів

7 листопада розпочався другий етап пілотування моніторингу початкової освіти.

Дослідження триватиме до 30 листопада.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Навесні 2018 року

Відбудеться власне моніторинг, щоб:

  • оцінити якість роботи початкової школи
  • перебіг освітньої реформи — реалізацію Нової української школи.

Аналогічні моніторингові дослідження заплановані на 2020, 2022 та 2024 роки

Мета 2-го етапу апробації завдань моніторингу:

  • апробувати тестові завдання та анкети для учнів
  • удосконалити технологічні процеси моніторингу.

Результати не оприлюднюватимуть і за ними не оцінюватимуть рівень навчальних досягнень учнів та шкіл.

За підсумками першого етапу (03–19.05.2017):

  • створено анкету для вчителя
  • визначено можливість використання окремих тестів.

За підсумками двох етапів:

  • укладуть тестові зошити
  • доопрацюють остаточно технологію моніторингу.

Моніторингом охоплять 59 закладів загальної середньої освіти з 13-ти регіонів України.

Як відбуватиметься дослідження на 2-му етапі

Під час дослідження з’ясовуватимуть, наскільки успішно розвивають читацьку та математичну компетентності учнів початкової школи.

Проте

Тестуватимуть 5-класників, оскільки нинішні 4-класники ще не опанували навчальну програму початкової школи.

Тестові завдання з читання

У тестових зошитах з читання будуть невеликі тексти, що різнитимуться за форматом і змістом. Завдання учнів:

  • знайти певну інформацію, проаналізувати та проінтерпретувати її
  • відповісти на запитання до текстів тощо.

Тестові завдання з математики

Тестування з математики спрямоване на перевірку знань і вмінь учнів розв’язувати задачі з таких тем, як:

  • Числа і вирази
  • Геометричні фігури
  • Величини і їх вимірювання
  • Представлення даних.

Методологія дослідження побудована так, щоб:

  • зробити лише загальну оцінку
  • визначити ключові проблеми
  • надати пропозиції для управлінських рішень

Це не перевірка закладів загальної середньої освіти конкретно, а діагностування системи загалом

Важливо відстежити результати, отримувані в ході реалізації Нової української школи і за потреби коригувати їх

Зі слів Павла Хобзея, заступника Міністра освіти і науки України

Участь у дослідженні не загальнообов’язкова: воно охоплює заклади репрезентативної вибірки.



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді