Однією зі змістових ліній у плані виховної роботи класного керівника є «Ціннісне ставлення до культури і мистецтва». Пропонуємо перелік заходів на перший семестр навчального року для учнів з 1-го по 11-й клас.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Клас | Вересень | Жовтень | Листопад | Грудень |
1 | Бесіда | Вікторина | Конкурс «Музичні фантазії» | Година спілкування |
2 | Уявна подорож | Фотоконкурс | Година спілкування «Культура поведінки: ідемо до театру, музею, кінотеатру» | Презентація «Народні звичаї» |
3 | Година спілкування | Виставка малюнків «У царині мистецтва» | Гра-мандрівка «Кіномистецтво» | Свято «Музична мозаїка» |
4 | Година спілкування | Екскурсія «Мистецькими стежками рідного краю» | Поетична вітальня «Влучне слово» | Конкурс «Пісня рідного краю» |
5 | Година спілкування | Вікторина «Народ скаже — як зав’яже» | Презентація «Мистецькі уподобання моєї родини» | Усний журнал «Люби музику — вона облагороджує думки і почуття» |
6 | Година спілкування | Колективна творча справа «Витинанка» | Гра-спілкування «Мистецтво та мої емоції» | Зустріч «Ляльковий театр — молодшим школярам» |
7 | Бесіда «Естетика зовнішнього вигляду» | Брифінг «Культурна людина — | Віртуальна екскурсія «Архітектурні пам’ятки мого краю» | Конкурс «Український вінок» |
8 | Година спілкування | Просвітницький тренінг «Тонкощі побуту» | Хвилини з мистецтвом | Новорічна вистава |
9 | Година спілкування | Виставка-конкурс творчих робіт «Осінній дивограй» | Вікторина «Загадка — до мудрості кладка» | Свято «Музичний калейдоскоп» |
10 | Тематичний діалог | Конференція «Діловий етикет. Одяг і зовнішній вигляд ділової людини» | Виставка-конкурс творчих робіт «Традиційний народний костюм» | Шоу-програма «Танцювальний марафон» |
11 | Тематичний діалог «Від культури особистості до культури нації» | Віртуальна подорож «Диво українських храмів» | Мистецький брейн-ринг | Шоу-програма «Хіт-парад улюблених мелодій» |
В основних орієнтирах виховання учнів також передбачено формування ціннісного ставлення дітей до праці, до себе і родини, до суспільства і держави.