За фронтального контролю вивчають:
- стан життєдіяльності дітей за всіма сферами та лініями розвитку
 - систему освітньої роботи вихователів в окремій групі.
 
Ця форма контролю дає змогу отримати:
- інформацію про:
 
– виконання програм у цілому
– облаштування життєдіяльності вихованців
– оснащення освітнього середовища
- матеріали для глибокого педагогічного аналізу системи роботи вихователів певної вікової групи
 - відповіді на питання, куди слід спрямувати методичну допомогу в тій чи тій групі дітей.
 
🎠 Все про ігрову діяльність: ВЕБІНАР
Питання, що вивчають за фронтального контролю
У процесі фронтального контролю:
- вивчають роботу двох вихователів, які працюють в одній групі
 - з’ясовують, чи є наступність та злагодженість у їхній роботі, єдність вимог.
 
Цей вид контролю дає змогу вихователю-методисту:
- скоординувати роботу вихователів групи
 - забезпечити єдині вимоги до дітей
 - допомогти дібрати найбільш результативні методи та прийоми для реалізації освітнього процесу.
 
Під час фронтального контролю визначають:
- чи має освітній процес особистісну спрямованість
 - чи забезпечують вихователі повноцінний розвиток дітей
 - чи стимулюють їхню пізнавальну активність
 - чи налагоджено взаємозв’язок морального, розумового, фізичного, естетичного та трудового виховання дітей.
 
Обов’язково вивчають також:
- стан роботи з батьками
 - питання самоосвіти вихователів.
 
Планування фронтального контролю
Аби вивчення освітнього процесу було ефективним і пройшло у визначений термін, складають план, де чітко визначають, які питання розвитку, виховання та навчання дітей вивчатимуть:
- у процесі спостережень
 - під час аналізування календарних планів та іншої документації групи
 - під час бесід з вихователями
 - у процесі експертизи рівня розвитку, вихованості та знань дітей.
 
У плані чітко визначають термін проведення усіх заходів контролю.
Для ретельного вивчення педагогічної діяльності кожного педагога за його роботою спостерігають як у першій, так і в другій половині дня. 📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО
Комісія з фронтального контролю
Оскільки фронтальний контроль — це ще й великий обсяг роботи, доречно створити комісію, яка б допомагала завідувачу та вихователеві-методисту.
У ході вивчення освітнього процесу члени комісії робитимуть записи у діловому щоденнику контролю. Потім ці записи узагальнюватимуть і оформлюватимуть у довідки.
Результати фронтального контролю обговорюють під час:
А якщо необхідно — видають наказ.


