Затверджено типову програму підвищення кваліфікації для шкільних психологів

Як провести тарифікацію педагогів
Нещодавно міністр освіти та науки Оксен Лісовий підписав наказ «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації практичних психологів закладів освіти “Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом”».
Детальніше ознайомитися з документом програми можна в прикріпленому документі.
Типова програма підвищення кваліфікації розрахована на 45 годин (1,5 кредиту ЄКТС).
Під час проходження програми можна використовувати формат денного, вечірнього, заочного, змішаного, дистанційного, дуального навчання або безпосередньо на робочому місці.
У документі Типової програми зазначено перелік компетентностей, навчальний план складається з чотирьох модулів по три теми кожен:
- Огляд національних і міжнародних програмних документів, стратегій, керівних принципів та планів з питань ПЗПСП [психічне здоров’я та психосоціальна підтримка] у контексті збройних конфліктів;
- Посилення професійного потенціалу практичних психологів;
- Діагностичні інструменти та інтервенції для практичних психологів в освітньому середовищі;
- Інструменти дистанційної роботи практичного психолога в умовах збройного конфлікту.
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти