Метою альтернативних форм дошкільної освіти є розширення доступу дітей до якісних освітніх послуг
Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації
Міністерство освіти та науки планує розвивати альтернативні форми здобуття дошкільної освіти в Україні.
У МОН визначили мету запровадження альтернативних форм дошкільної освіти — це розширення доступу дітей раннього та дошкільного віку до якісних освітніх послуг.
Зокрема, в освітньому відомстві вже винесли для громадського обговорення проєкт методичних рекомендацій щодо послуг у сфері дошкільної освіти.
Відповідно до проєкту міністерства, альтернативою класичній дошкільній освіті можуть бути групи короткотривалого перебування та організація індивідуального виховання та розвитку.
Таким чином, групи короткотривалого перебування можуть бути прогулянковими, консультативними або сезонними.
Окрім того, відповідні альтернативні методи дошкільної освіти можна буде використовувати в дитсадках, школах або закладах позашкільної освіти.
Для організації дошкільної освіти пропонується використовувати інші приміщення — бібліотеки, центри дитячої та юнацької творчості, клуби, медико-психолого-педагогічні центри тощо.
Як передбачають у Міносвіти, пристосування та використання для альтернативних форм надання освітніх послуг наявних у громаді закладів (частин їхніх приміщень) дозволить збільшити число дітей, охоплених дошкільною освітою.
Олена Стаєнна Утравневому числі знайдете підказки від колег, як оптимізувати паперову роботу за допомогою електронних карток для моніторингу досягнень дітей. Також мипідготували для вас короткі рекомендації та картку контролю, які стануть упригоді під час перевірки якості організації розваг для дітей. Залишайтеся з нами та відкривайте для себе нові професійні можливості!
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
Як цьогоріч провести атестацію педагогів, якими нормативними документами керуватися та що врахувати – поради у статті
У лютому 2024 року МОН дало старт позаплановим інституційним аудитам і перевіркам закладів освіти. Що вже відбулося і що чекає заклади освіти в 2024 році — читайте у статті