УЦОЯО має намір розробити комп’ютерний аналог ЗНО

УЦОЯО планує дати поштовх розвитку комп'ютерного тестування вступників до вишів

Комп'ютерний аналог ЗНОГотовність до роботи влітку: експрес-перевірка

Український центр оцінювання якості освіти планує дати поштовх розвитку комп'ютерного тестування вступників до закладів вищої освіти.

Таку інформацію зазначила директорка УЦОЯО Тетяна Вакуленко під час спілкування з абітурієнтами в рамках проєкту DECIDE.

Як вона зауважила, наразі комп’ютерне тестування має більше переваг в оцінюванні в порівнянні зі звичайним ЗНО.

Проте керівниця УЦОЯО підкреслила, що фахівці Центру намагатимуться використати всі переваги та здобутки, які були досягнуті за роки проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

За словами Тетяни Вакуленко, після доопрацювання механізму комп'ютерного тестування воно може отримати більший функціонал, ніж традиційне ЗНО.

«Виглядає так, що таке тестування відповідає всім нашим вимогам і навіть більше. Тому що насправді комп'ютерне оцінювання має більше форматів, типів тестових завдань, має більше можливостей щодо відображення візуальних об'єктів тощо», — наголосила очільниця Українського центру оцінювання якості освіти. 

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Окрім того, вона прокоментувала, що Центр ніколи не міг реалізувати кольорові зображення в паперових тестових зошитах з деяких предметів, хоча учасникам тестування так було б значно легше зорієнтуватися в певних завданнях. Натомість в електронному варіанті тесту використати кольорові зображення легше.

«Тобто ми орієнтуємося саме на продовження цієї ідеї, але це не означає, що ми певним чином зменшуємо значення зовнішнього незалежного оцінювання. Ми просто будемо намагатися використати всі ті здобутки, які ми вже мали на ЗНО в цьому новому форматі комп'ютерного тестування. Для цього потрібен час», — акцентувала директорка УЦОЯО.

Зокрема, наразі працівники УЦОЯО не можуть реалізувати всі можливості комп'ютерного тестування через об'єктивні обставини.

«Зрозуміло, що ми би хотіли мати тести повноцінної тривалості. Зараз у нас тригодинний тест з трьох навчальних предметів. Якщо б ми говорили про якісніший інструмент, то цей тест мав би бути ще довшим. Цього ми не можемо собі дозволити не тому, що ми працюємо на комп'ютері, а насамперед тому, що ми орієнтуємося на безпекові ризики», — зазначила Тетяна Вакуленко.

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
101115

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
752

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28007

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78641

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді