В освіті потрібно переосмислити методи формування системи цінностей

Виховна парадигма повинна бути переосмислена з точки зору цінностей

Формування цінностей українця

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

Виховна парадигма має бути переосмислена в плані формування системи цінностей. 

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Оксен Лісовий під час круглого столу «Геноцид української нації: збройна агресія росії проти України».

Як він зауважив, Україна буде сильною та стійкою державою, якщо кожен українець розгляне людський капітал, культуру та освіту як беззаперечні цінності.

«Для того, щоб не гальмувати процес формування освіченої і незламної нації, сьогодні надважливо юридично кваліфікувати злочинців, принаймні, настільки це можливо. Своєю чергою система освіти має формувати особистість не лише знаннями про злочини, а й історичною пам'яттю на емоційному рівні. Виховна парадигма повинна бути переосмислена з точки зору цінностей. Важливим є і науковий аспект. Усі дослідження мають базуватися на істинах: не можна допускати у наукову площину неперевірені факти. Якщо кожен українець буде осмислювати людський капітал, культуру, освіту як беззаперечну цінність, — наша країна буде сильною й незламною в усі часи», — прокоментував очільник освітнього відомства. 

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
101120

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
752

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28007

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78641

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді