Правила внутрішнього розпорядку: розділ про відповідальність
Мета Стратегії: формувати звички та потреби в читанні як обов’язкового компонента життєвої стратегії громадян, поліпшувати читацьку грамотність та сприяти розвитку людського потенціалу.
Стратегічні напрями:
- І. Доступ до книги. Підтримка та розвиток книжкової екосистеми.
- ІІ. Формування звички і потреби в читанні. Читання як тренд.
Заклади освіти мають допомогти досягти, зокрема, стратегічної цілі «Здобувачі освіти сприймають читання як невід’ємну складову освітньої практики протягом життя».
.
Які завдання виконати
1. Підвищувати обізнаність працівників закладів дошкільної освіти щодо способів залучення дітей дошкільного віку до проведення часу з книгою.
2. Придбати сучасну дитячу літературу в заклади дошкільної освіти.
3. Обладнати заклади дошкільної освіти мультимедійними пристроями та аудіокнигами, які допоможуть створити умови для формування навичок слухання та інтерпретації текстів у здобувачів дошкільної освіти.
4. Впроваджувати різні сучасні читацькі техніки в освітній процес на рівні загальної середньої освіти.
5. Популяризувати читання як чинник розвитку критичного мислення та інструменту досягнення успіху у навчанні та житті.
6. Забезпечити інтерактивізацію та гейміфікацію процесу читання для здобувачів загальної середньої освіти: впроваджувати інтерактивні методи та ігрові техніки читання в освітній процес.
7. Організовувати та проводити літературні конкурси.
8. Поширювати інформацію про читацькі тренди в різних вікових категоріях дітей і юнацтва серед педагогічних працівників і бібліотекарів.
9. Збирати, обробляти, узагальнювати, аналізувати інформацію щодо читання здобувачами освіти.
⇒ Заняття з розвитку мовлення в молодшій і середній групах