Відповідь
Про особливості проведення державної підсумкової атестації у 2018/2019 навчальному році йдеться у наказі МОН від 25.01.2019 № 59 (далі — Наказ № 59).
Перелік навчальних предметів, із яких у 2018/2019 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття початкової освіти (у 4-х класах закладів загальної середньої освіти), наведено в додатку 1 до Наказу № 59.
Згідно з Переліком учні 4-х класів здаватимуть ДПА з двох предметів:
- українська мова — оцінювання результатів з української мови та читання
- математика.
Навчальні предмети ЗНО-2019
Директори ЗЗСО мають організувати проведення ДПА у своїх закладах у письмовій формі для осіб, які у 2018/2019 навчальному році завершують здобуття початкової, базової середньої освіти.
Зауважте!
Замість української мови можна здавати ДПА з мови національної меншини для учнів, які:
- здобувають освіту мовами національних меншин чи корінних народів
- перебували за кордоном і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році.
Здобувач набуває таке право на підставі двох документів:
- заява одного з батьків (інших законних представників)
- рішення педагогічної ради закладу освіти.
⇒ Як змінився порядок державної підсумкової атестації
Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності. Адміністрація школи має лиш усе по порядку організувати
Зазвичай День цивільного захисту планують на квітень-травень. Заняття цього дня мають мотивувати учнів набути практичних навичок захисту за надзвичайних ситуацій. Які виховні заходи провести цього дня — у статті.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті.
Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання