Відповідь
Про особливості проведення державної підсумкової атестації у 2018/2019 навчальному році йдеться у наказі МОН від 25.01.2019 № 59 (далі — Наказ № 59).
Перелік навчальних предметів, із яких у 2018/2019 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття початкової освіти (у 4-х класах закладів загальної середньої освіти), наведено в додатку 1 до Наказу № 59.
Згідно з Переліком учні 4-х класів здаватимуть ДПА з двох предметів:
- українська мова — оцінювання результатів з української мови та читання
- математика.
Навчальні предмети ЗНО-2019
Директори ЗЗСО мають організувати проведення ДПА у своїх закладах у письмовій формі для осіб, які у 2018/2019 навчальному році завершують здобуття початкової, базової середньої освіти.
Зауважте!
Замість української мови можна здавати ДПА з мови національної меншини для учнів, які:
- здобувають освіту мовами національних меншин чи корінних народів
- перебували за кордоном і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році.
Здобувач набуває таке право на підставі двох документів:
- заява одного з батьків (інших законних представників)
- рішення педагогічної ради закладу освіти.
⇒ Як змінився порядок державної підсумкової атестації
Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису