Як оформити довідку за підсумками класно-узагальнюючого контролю

3549

Запитання

Як правильно оформити довідку за підсумками класно-узагальнюючого контролю?

Відповідь

Класно-узагальнюючий контроль є основою для ухвалення управлінських рішень задля поліпшення освітнього процесу чи то в певному класі, чи й у школі загалом.

При оформленні довідки зазвичай зазначають такі пункти:

  • тема контролю
  • мета контролю
  • строк
  • особа, що здійснює контроль.

Серед основних форм класно-узагальнюючого контролю виокремлюють:

  • результати зрізів контрольних робіт
  • типові помилки учнів у роботах
  • перевірка журналів та щоденників
  • анкетування.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Також у довідці зазначають:

  • якість знань за результатами вхідного контролю
  • чи відчувають учні навчальне перевантаження
  • рівень індивідуальної та реактивної тривожності учнів
  • форми і методи викладання вчителів.

В кінці довідки варто подати рекомендації вчителям щодо їхньої подальшої діяльності за результатами проведеного контролю.

⇒ Усе про внутрішньошкільний контроль і дещо про нову тенденцію

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Оцінювання навчальних досягнень учнів

Під час внутрішнього контролю в навчальному закладі вивчають різні питання. Одне з них — рівень навчальних досягнень учнів. Щоб правильно встановити рівень навчальних досягнень учнів, слід дотримуватися визначених критеріїв
183159

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
235737

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
15257

Альтернативна методика оцінювання та мотивації учнів

Важливість обдарованості для значних досягнень в усіх професійних сферах добре відома, проте недослідженими залишаються не менш вагомі індивідуальні чинники, які визначають успішність учнів та й загалом успіх. Оглянемо альтернативні методи оцінювання
14958

Порядок моніторингу успішності у загальноосвітньому навчальному закладі

До моніторингу якості знань учнів звертаються, прагнучи з року в рік виконувати основні освітні завдання школи, оперативно реагувати на виклики часу, вчасно й виважено ухвалювати рішення
32560