Як відбуватиметься затвердження нетипових освітніх програм

1625

Запитання

Навесні 2018 року Державна служба якості освіти затвердила кілька нетипових освітніх програм. Як це відбувалося і як відбуватиметься затвердження нетипових освітніх програм надалі?

Відповідь

Державна служба якості освіти не затверджувала нетипові освітні програми.

Виник правовий вакуум з приводу типових і нетипових освітніх програм, тому що законодавство змінилося — і функції затвердження нетипових освітніх програм перейшли до Державної служби якості освіти. Оскільки цей вакуум виник, а закладам освіти необхідно було продовжувати працювати, то Державна служба здійснила для всіх охочих експертизу тільки нетипових освітніх програм на предмет відповідності Державному стандарту.

До ДСЯО подали заявки на експертизу восьми нетипових освітніх програм — їх вивчили за участі експертів, представників громадськості, закладів освіти, НАПН України. Після усунення неузгодженостей Служба надала перелік нетипових освітніх програм, які відповідають державному стандарту і можуть бути використані в освітньому процесі. Це був перший етап.

Що таке громадська акредитація закладу освіти

Другий етап — важливіший, тому що надалі нетипову освітню програму розроблятимуть безпосередньо в закладі освіти, її погоджуватиме громадська рада, засновник, — і після цього вже Державна служба якості освіти проведе експертизу та, можливо, затвердить її.

Для реалізації цього другого етапу вже готується Порядок затвердження нетипових освітніх програм. Щойно він буде прийнятий — заклади освіти зможуть офіційно подавати необхідні документи.

З інтерв’ю Руслана Гурака, голови Державної служби якості освіти,
про інституційний аудит закладу освіти

12 запитань і відповідей про атестацію

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
5656