Яка тривалість відпустки завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

2105

Запитання

Якої тривалості щорічна основна відпустка завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти?

Відповідь

Тривалість відпустки завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти — 42 календарних дні.

Така тривалість установлена постановою КМУ «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів» від 22.08.2018 № 617, якою доповнено розділ IV додатка до Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затв. постановою КМУ від 14.04.1997 № 346.

Що таке Центр підтримки інклюзивної освіти

Корекційно-розвиткове заняття: тривалість і місце проведення

Як допомогти учням прийняти однокласника з особливими освітніми потребами

12 запитань і відповідей про атестацію



додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273344

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
867

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9703