Яка тривалість відпустки завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

1392

Запитання

Якої тривалості щорічна основна відпустка завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти?

Відповідь

Тривалість відпустки завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти — 42 календарних дні.

Така тривалість установлена постановою КМУ «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів» від 22.08.2018 № 617, якою доповнено розділ IV додатка до Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затв. постановою КМУ від 14.04.1997 № 346.

Що таке Центр підтримки інклюзивної освіти

Корекційно-розвиткове заняття: тривалість і місце проведення

Як допомогти учням прийняти однокласника з особливими освітніми потребами

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати



Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Інклюзія в освітньому процесі як одна із форм соціалізації дитини з особливими освітніми потребами

Обов’язок освітян полягає у забезпеченні вихованцям рівного доступу до освіти. Допоможе вирішити цю проблему інклюзивне навчання, якому сьогодні в сучасній освіті приділяється так багато уваги. Що це таке, як його організувати, які ресурси використати – читайте у нашій статті.
24649

Як впровадити інклюзію у закладі освіти

Опублікували посібник «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» для керівників закладів освіти та педагогів. Він має допомогти освітянам у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.
3424

Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами

Людей з особливими потребами нараховується близько 1 млрд, в нашій державі цей факт призводить до виникнення низки проблем, пов’язаних з їхньою соціалізацією. Навіть учні прагнуть, щоб школи ставали кращими – поглядами на проблему ділиться юний читач
5811