Навіщо нетворкінг у дитсадку

4265

Запитання

Чому варто використовувати нетворкінг у закладі дошкільної освіти?

Відповідь

Нетворкінг (від англ. net — мережа, work — робота) — форма побудови ділових зв’язків у інтернеті.

Інтернет-технології, мобільні додатки, сервіси — засоби комунікації сучасного закладу дошкільної освіти з родинами вихованців.

Технології нетворкінгу дають змогу вивести на новий рівень комунікацію з батьками, а також організувати ділове спілкування батьків та вихователів, практичного психолога, логопеда, медсестри, керівника закладу. Майданчиками для такого спілкування можуть бути різні інтернет-платформи та соціальні мережі, що дають змогу:

  • швидко обмінюватися інформацією;

  • оперативно реагувати на запити й потреби родин;

  • надавати постійну педагогічну, психологічну підтримку батькам;

  • проводити просвітницьку роботу;

  • залучати батьків до освітнього процесу та життя закладів дошкільної освіти;

  • осучаснити освітній процес.

Найактивніше ми використовуємо такі інтернет-ресурси:

  • електронна пошта та Google-інструменти;

  • сайти закладів дошкільної освіти;

  • блоги педагогів;

  • групи в соціальних мережах;

  • месенджери для швидкого обміну інформацією.

Як ефективно застосовувати кожен із названих ресурсів у роботі педагога — у статті «Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних»

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати


За матеріалом Світлани Білоус, методиста методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Кам’янської міської ради, Дніпропетровська обл.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як вести ділове спілкування у месенджерах

Viber, WhatsApp, Facebook Messenger — месенджери — нині використовують не лише для особистого спілкування. З їх допомогою вирішують і робочі питання. Дізнайтеся, як використовувати ефективно.
8343

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26145

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
26531