Як дібрати комп’ютерні дидактичні засоби для ЗДО

2795

Запитання

Заклади дошкільної освіти мають впроваджувати ІКТ в освітній процес. Як правильно добирати комп’ютерні дидактичні засоби для занять із дошкільниками та роботи з педагогами і батьками?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

  • Упроваджуючи ІКТ в освітній процес, складіть перспективний блочно-тематичний план освітньої роботи на рік для кожної вікової групи, щодо якого поступово добирайте чи створюйте комп’ютерні дидактичні засоби.
  • Сформуйте банк комп’ютерних дидактичних засобів, у якому створіть кейси для кожної вікової групи. Поповнюйте кейси вікових груп протягом року.
  • Добирайте з інтернет-ресурсів чи створюйте до кожної теми:
    • презентації відповідного змісту;
    • дидактичні ігри навчального та розвивального змісту;
    • ігрові діагностичні завдання;
    • відео, мультфільми, квести тощо.
  • Спільно із практичним психологом створіть комп’ютерні ігрові завдання на основі рекомендованих науковцями діагностичних методик для проведення моніторингу якості наданої дітям дошкільної освіти.
  • Підготуйте окремі кейси матеріалів для роботи з дорослими — педагогами та батьками.
  • Кейс для роботи з педагогами може містити:
    • відеозаписи різних форм роботи з дітьми для ознайомлення з інноваційними технологіями, поширенням перспективного педагогічного досвіду, методичної роботи з педагогами-початківцями тощо;
    • презентації та роздаткові матеріали до різних методичних заходів;
    • завдання до методичних квестів, тести для самодіагностики тощо.
  • Кейс для роботи з батьками може містити:
    • презентації до тематичних батьківських зборів, консультацій та інших просвітницьких заходів;
    • відеозаписи різних форм роботи з дітьми, майстер-класів з художньо-продуктивної та експериментально-дослідницької дитячої діяльності тощо;
    • зразки інформаційних повідомлень, плакатів, плейкастів, запрошень на батьківські збори та інші заходи тощо;
    • пам’ятки, поради, методичні рекомендації з різних питань розвитку, виховання і навчання дітей раннього та дошкільного віку.

Читайте також:
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
4146

Картотека дидактичних ігор: як створити і застосовувати в роботі з дошкільниками

Картотека дидактичних ігор — інструмент ефективної організації освітньої діяльності в дитсадку. Картотека систематизує, впорядковує і оптимізує розвивальну роботу вихователя з дітьми. Як створити картотеку та приклади її впорядкування — у статті.
3359

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3592