Як дібрати комп’ютерні дидактичні засоби для ЗДО

2557

Запитання

Заклади дошкільної освіти мають впроваджувати ІКТ в освітній процес. Як правильно добирати комп’ютерні дидактичні засоби для занять із дошкільниками та роботи з педагогами і батьками?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

  • Упроваджуючи ІКТ в освітній процес, складіть перспективний блочно-тематичний план освітньої роботи на рік для кожної вікової групи, щодо якого поступово добирайте чи створюйте комп’ютерні дидактичні засоби.
  • Сформуйте банк комп’ютерних дидактичних засобів, у якому створіть кейси для кожної вікової групи. Поповнюйте кейси вікових груп протягом року.
  • Добирайте з інтернет-ресурсів чи створюйте до кожної теми:
    • презентації відповідного змісту;
    • дидактичні ігри навчального та розвивального змісту;
    • ігрові діагностичні завдання;
    • відео, мультфільми, квести тощо.
  • Спільно із практичним психологом створіть комп’ютерні ігрові завдання на основі рекомендованих науковцями діагностичних методик для проведення моніторингу якості наданої дітям дошкільної освіти.
  • Підготуйте окремі кейси матеріалів для роботи з дорослими — педагогами та батьками.
  • Кейс для роботи з педагогами може містити:
    • відеозаписи різних форм роботи з дітьми для ознайомлення з інноваційними технологіями, поширенням перспективного педагогічного досвіду, методичної роботи з педагогами-початківцями тощо;
    • презентації та роздаткові матеріали до різних методичних заходів;
    • завдання до методичних квестів, тести для самодіагностики тощо.
  • Кейс для роботи з батьками може містити:
    • презентації до тематичних батьківських зборів, консультацій та інших просвітницьких заходів;
    • відеозаписи різних форм роботи з дітьми, майстер-класів з художньо-продуктивної та експериментально-дослідницької дитячої діяльності тощо;
    • зразки інформаційних повідомлень, плакатів, плейкастів, запрошень на батьківські збори та інші заходи тощо;
    • пам’ятки, поради, методичні рекомендації з різних питань розвитку, виховання і навчання дітей раннього та дошкільного віку.

Читайте також:

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Ранній розвиток дитини: обираємо ігри та іграшки за віком

Яка роль гри та іграшок у ранньому розвитку дитини? Які ігри та іграшки обрати дітям першого, другого та третього років життя? Яким технічнім вимогам мають відповідати сучасні іграшки? На ці та інші запитання відповідають експерти
277

Наступність між дошкільною та початковою освітою: очікування та реальність

У чому полягає наступність між дошкільною та початковою освітою та що означає поняття готовності дитини до школи? Розглянемо багатовимірність поняття наступності та характеристики дитини, що стосуються її дошкільної зрілості
474

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35187

Свято Весни в дитячому садку для молодших дошкільників

Пропонуємо сценарій свята Весни в молодшій групі. Малеча познайомиться з незвичними інструментами, що імітують звуки живої природи: шумом вітру, струмка, дощу; відлунням грому, кумканням жабок на болоті. Свято зустрічі Весни побудоване на музично-весняних ритмах, адже ритм — це і є життя, пробудження, розвиток, рух уперед. До сценарію додано пісні та аудіоматеріали
943