Відповідь
12 запитань і відповідей про атестацію
- Упроваджуючи ІКТ в освітній процес, складіть перспективний блочно-тематичний план освітньої роботи на рік для кожної вікової групи, щодо якого поступово добирайте чи створюйте комп’ютерні дидактичні засоби.
- Сформуйте банк комп’ютерних дидактичних засобів, у якому створіть кейси для кожної вікової групи. Поповнюйте кейси вікових груп протягом року.
- Добирайте з інтернет-ресурсів чи створюйте до кожної теми:
- презентації відповідного змісту;
- дидактичні ігри навчального та розвивального змісту;
- ігрові діагностичні завдання;
- відео, мультфільми, квести тощо.
- Спільно із практичним психологом створіть комп’ютерні ігрові завдання на основі рекомендованих науковцями діагностичних методик для проведення моніторингу якості наданої дітям дошкільної освіти.
- Підготуйте окремі кейси матеріалів для роботи з дорослими — педагогами та батьками.
- Кейс для роботи з педагогами може містити:
- відеозаписи різних форм роботи з дітьми для ознайомлення з інноваційними технологіями, поширенням перспективного педагогічного досвіду, методичної роботи з педагогами-початківцями тощо;
- презентації та роздаткові матеріали до різних методичних заходів;
- завдання до методичних квестів, тести для самодіагностики тощо.
- Кейс для роботи з батьками може містити:
- презентації до тематичних батьківських зборів, консультацій та інших просвітницьких заходів;
- відеозаписи різних форм роботи з дітьми, майстер-класів з художньо-продуктивної та експериментально-дослідницької дитячої діяльності тощо;
- зразки інформаційних повідомлень, плакатів, плейкастів, запрошень на батьківські збори та інші заходи тощо;
- пам’ятки, поради, методичні рекомендації з різних питань розвитку, виховання і навчання дітей раннього та дошкільного віку.
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
Картотека дидактичних ігор — інструмент ефективної організації освітньої діяльності в дитсадку. Картотека систематизує, впорядковує і оптимізує розвивальну роботу вихователя з дітьми. Як створити картотеку та приклади її впорядкування — у статті.
До Дня дошкілля пропонуємо короткий огляд «історії життя» професії вихователя крізь призму історії дошкільної освіти
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти