Чого не треба робити, упроваджуючи ІКТ в дитсадку

1754

Запитання

Яких помилок варто уникати, впроваджуючи інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) в освітній процес закладу дошкільної освіти

Відповідь

  • Не підміняйте комп’ютерними іграми традиційних ігор. Додайте до занять те, що без використання комп’ютерів зрозуміти і засвоїти складно
  • Не переобтяжуйте освітній процес комп’ютерними дидактичними засобами
  • Не пропонуйте комп’ютерних ігор дошкільникам, доки у них не сформується стійка база практичного, отриманого через різні органи чуття, досвіду взаємодії з реальними предметами
  • Дотримуйтеся правил безпеки, застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології в дитсадку

Детальніше – у статті «Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти»

Дізнайтеся за допомогою «живої» картинки, як знизити шкідливість комп’ютера

Як знизити шкідливість комп’ютера

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3204

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2208

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3572