Чого не треба робити, упроваджуючи ІКТ в дитсадку

1640

Запитання

Яких помилок варто уникати, впроваджуючи інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) в освітній процес закладу дошкільної освіти

Відповідь

  • Не підміняйте комп’ютерними іграми традиційних ігор. Додайте до занять те, що без використання комп’ютерів зрозуміти і засвоїти складно
  • Не переобтяжуйте освітній процес комп’ютерними дидактичними засобами
  • Не пропонуйте комп’ютерних ігор дошкільникам, доки у них не сформується стійка база практичного, отриманого через різні органи чуття, досвіду взаємодії з реальними предметами
  • Дотримуйтеся правил безпеки, застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології в дитсадку

Детальніше – у статті «Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти»

Дізнайтеся за допомогою «живої» картинки, як знизити шкідливість комп’ютера

Як знизити шкідливість комп’ютера

12 запитань і відповідей про атестацію

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Програма «Дитина»: коротко про головне

У статті коротко розкрито зміст, структуру та завдання програми «Дитина» для дітей віком від 2 до 7 років. Програма є чинною, відповідає вимогам МОН і Базовому компоненту дошкільної освіти.
213925

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
2377

Літні активності для дошкільнят: сценарій розваги

Влітку діти охочі до експериментів та відкриттів. Скористайтеся цим і проведіть для старших дошкільників літню розвагу на свіжому повітрі: з рухливою грою за методикою Карла Орфа, віршами, піснями, іграми і квітковим дизайном
22749