Чого не треба робити, упроваджуючи ІКТ в дитсадку

1495

Запитання

Яких помилок варто уникати, впроваджуючи інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) в освітній процес закладу дошкільної освіти

Відповідь

  • Не підміняйте комп’ютерними іграми традиційних ігор. Додайте до занять те, що без використання комп’ютерів зрозуміти і засвоїти складно
  • Не переобтяжуйте освітній процес комп’ютерними дидактичними засобами
  • Не пропонуйте комп’ютерних ігор дошкільникам, доки у них не сформується стійка база практичного, отриманого через різні органи чуття, досвіду взаємодії з реальними предметами
  • Дотримуйтеся правил безпеки, застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології в дитсадку

Детальніше – у статті «Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти»

Дізнайтеся за допомогою «живої» картинки, як знизити шкідливість комп’ютера

Як знизити шкідливість комп’ютера

12 запитань і відповідей про атестацію

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Ранній розвиток дитини: обираємо ігри та іграшки за віком

Яка роль гри та іграшок у ранньому розвитку дитини? Які ігри та іграшки обрати дітям першого, другого та третього років життя? Яким технічнім вимогам мають відповідати сучасні іграшки? На ці та інші запитання відповідають експерти
277

Наступність між дошкільною та початковою освітою: очікування та реальність

У чому полягає наступність між дошкільною та початковою освітою та що означає поняття готовності дитини до школи? Розглянемо багатовимірність поняття наступності та характеристики дитини, що стосуються її дошкільної зрілості
474

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35187

Свято Весни в дитячому садку для молодших дошкільників

Пропонуємо сценарій свята Весни в молодшій групі. Малеча познайомиться з незвичними інструментами, що імітують звуки живої природи: шумом вітру, струмка, дощу; відлунням грому, кумканням жабок на болоті. Свято зустрічі Весни побудоване на музично-весняних ритмах, адже ритм — це і є життя, пробудження, розвиток, рух уперед. До сценарію додано пісні та аудіоматеріали
943