Яка тривалість уроків у школі

3824

Запитання

Чим і як визначена тривалість уроків у закладах загальної середньої освіти?

Відповідь

Тривалість уроків у закладі загальної середньої освіти визначена частиною п’ятою статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту».

Тривалість уроків у закладах загальної середньої освіти становить:

клас

тривалість

  • перший

35 хв.

  • другий

40 хв.

  • третій
  • четвертий
  • п’ятий

45 хв.

  • шостий
  • сьомий
  • восьмий
  • дев’ятий
  • десятий
  • одинадцятий

Заклад освіти може обрати інші, крім уроку, форми організації освітнього процесу.

Яка тривалість уроків в інклюзивних класах

Різниця в часі навчальних годин перших–четвертих класів обов’язково обліковується і компенсується проведенням додаткових, індивідуальних занять та консультацій з учнями.

Тривалість уроків у школі

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
224940

Створюємо особистий бренд вчителя

Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
16690

Як виявити обдарованих учнів у школі

Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
50432

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
191479

Конспект інтегрованого уроку: музика, література та образотворче мистецтво

Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису
13445