Як виховати творчу особистість: поради практичного психолога батькам дошкільника

1172

Запитання

Дошкільник із задоволенням малює, ліпить, займається аплікацією. Що робити вихователям та батькам, аби розвинути її творчий потенціал, не нав’язуючи своїх поглядів?

Відповідь

5 порад психолога батькам дошкільників

  1. Не забороняйте дитині експериментувати з різними предметами та займатися творчістю, навіть якщо малюк робить це по-своєму. Намагайтеся не переривати дитячі фантазії та їхнє втілення.
  2. Забезпечте дитину необхідними інструментами та матеріалами для творчості: олівцями, різнокольоровою крейдою, фарбами, папером та іншими необхідними предметами. Зосередьте увагу дитини на тому, щоб вона самостійно малювала і створювала власні малюнки.
  3. Не навантажуйте дитину власними очікуваннями та не лякайтеся невдач — це природно. Для дитини творчість має залишитися перш за все цікавим процесом з елементами гри.
  4. Не купуйте дитині складні іграшки, які вчать робити все за інструкціями. Нехай дитина сама імітує звуки та мову. «Прості» іграшки, не обмежені механічними властивостями, краще розвивають уяву малюка. Та поряд з цим не відмовляйтеся від новітніх технологій, які також надають широкі можливості за умови їх правильного використання.
  5. Займайтеся творчістю разом з дитиною — це дуже важливо! Присутність та активна участь батьків стимулює творчий настрій малюка. Можна не лише малювати разом, а й читати, влаштовувати спектаклі, відвідувати цікаві заходи. І дозволяйте дитині слухати різноманітну музику, зокрема класичну та джазову.

Пам’ятайте, для дитини творчість — це не просто гра. Це важливий процес, який дозволяє малюку пізнавати світ та розвивати свій потенціал.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31363

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1595

Сенсорний розвиток дітей раннього віку

Психічний розвиток дитини раннього віку відбувається через сприймання, навколо сприймання і завдяки сприйманню. Як практичний психолог може створити оптимальні умови, які сприяли б розвитку природних задатків психіки кожної дитини?
112625