Відповідь
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Пам’ятка для педагога
- Відмовтеся від стереотипів щодо наявності зразка та відтворення його дітьми. Уникайте звичайного показу зображення об’єктів
- Надайте дітям змогу вільно експериментувати із творчим матеріалом, робити відкриття, випробовувати свої ідеї, виражати емоції
- Позитивно оцінюйте кожну роботу, оскільки всі вони неповторні
- Мотивуйте дітей до малювання — створюйте позитивний настрій за допомогою психогімнастики, емоційних вправ, дидактичних ігор, музичного супроводу тощо
- Проводьте заняття з малювання лише за умови наявності в дітей бажання творити. Плекайте в собі й дітях стан творчого піднесення
- Формуйте дбайливе ставлення до приладдя, яким діти користуються для створення малюнків
- Будьте дітям партнером, давайте поради з позиції друга — це надихне кожну дитину на вільну творчість, невимушено спрямує її на позитивний результат.
За матеріалом Олени Половіної,
доцента кафедри дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка,
канд. пед. наук,
ж. «Вихователь-методист дошкільного закладу»
Запропонуйте вихованцям молодшої та середньої групи захопливі ігри, зокрема з коректурними таблицями — скачайте готові матеріали
Проведіть комбіноване заняття, під час якого вихованці старшої групи розвиватимуть мовлення, творчу уяву, художній смак, намалюють казки і підготують власну виставку робіт
Конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення «На лісовій галявині». Вирушайте в уявну мандрівку до лісу з вихованцями молодшої і середньої груп
Скористайтеся методичними порадами щодо системи занять з розвитку мовлення дошкільників, щоб вони були ефективними, змістовними і цікавими
Що таке розвивальне предметне середовище та як забезпечити його у закладі освіти - читайте у статті