Атестація вихователя-­початківця з повною вищою фаховою освітою

1340
Теми:

Запитання

Чи можна вихователю­початківцю з повною вищою фаховою освітою, у дипломі якого уже записано «Спеціаліст», через два роки педагогічної роботи на посаді вихователя дошкільного навчального закладу при першій атестації встановити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ категорії», якщо він відповідає вимогам, зазначеним у пункті 4.4. Типового положення про атестацію педагогічних працівників?

Відповідь

Наказом МОН від 26 вересня 2005 р.
№ 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» (додаток 9) встановлено, що фахівцям, які мають освітньо­кваліфікаційний рівень спеціаліста або магістра встановлюється 9 тарифний розряд. Дев’ятий тарифний розряд відповідає кваліфікаційній категорії «спеціаліст».

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» присвоюється педагогічним працівникам з повною вищою освітою, які раніше не атестувалися, тобто працівникам, які після закінчення вищого навчального закладу прийняті на педагогічні посади. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» (9 тарифний розряд) у таких випадках встановлюється керівником навчального закладу при прийнятті на роботу.

Наступна кваліфікаційна категорія присвоюється їм рішенням атестаційної комісії. Враховуючи, що при прийнятті на роботу таким працівникам вже встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст», за результатами атестації може бути рішення про присвоєння наступної кваліфікаційної категорії — «спеціаліст другої категорії».

Така позиція зумовлена тим, що повна вища педагогічна освіта дає право випускникам вищих навчальних закладів на отримання кваліфікаційної категорії «спеціаліст», як таким, що здобули кваліфікацію достатню для здійснення професійної діяльності і зазначена кваліфікаційна категорія присвоюється таким працівникам одночасно з прийняттям їх на роботу.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» може також присвоюватися рішенням атестаційних комісій у випадках, коли педагогічні працівники, які мали більш високі категорії, знизили рівень своєї професійної діяльності.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
899

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

Формування штатного розпису є досить непростим процесом. Тож доводиться залучати і працівників дошкільного закладу, і фахівців кадрової служби, і економістів органу управління освітою. Як проектують штатний розпис дошкільного закладу
50162