Інна Горбенко

Інна Горбенко, психолог, канд. пед. наук, тренер і консультант освітніх проєктів з питань інклюзивного навчання, співзасновник приватного закладу «Сад можливостей Щастя Кідс»
психолог, канд. пед. наук, тренер і консультант освітніх проєктів з питань інклюзивного навчання, співзасновник приватного закладу «Сад можливостей Щастя Кідс»

Статті автора

Індивідуальна програма розвитку учня школи
Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
103716
Асистент вчителя: основні обов’язки
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
79227
Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
4315
Чи потрібен річний план роботи асистенту вчителя
Дізнайтеся, чи потрібен річний план роботи асистенту вчителя та за якими вимогами його складати. Чи можливо відобразити в плані всебічну підтримку дитини з ООП в освітньому просторі, ураховуючи її індивідуальні можливості, здібності та інтереси?
42586

Відповіді на запитання автора