Визначення результатів ЗНО

Пройшов вебінар «Особливості визначення результатів ЗНО-2015» за участю Ігоря Лікарчука, директора Українського центру оцінювання якості освіти.

Починаючи з 2015 року, результати ЗНО будуть визначатися за допомогою порогового балу «склав/не склав» і визначатимуться за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів.  На цьому наголосив Ігор Лікарчук, директор Українського центру оцінювання якості освіти, під час вебінару.

Пороговий бал будуть визначати експертні групи за методами К. Беука та В. Ангофа з  кожного предмета після закінчення тестування. За словами директора УЦОЯО, в дев’яти регіональних центрах оцінювання якості освіти будуть створені групи експертів, кожна з яких складатиметься з десяти осіб. Саме експерти на основі аналізу виконаних завдань тесту встановлять кількість тестових балів, яку може набрати найменш підготовлений абітурієнт.

Цього року у таблицю переведення тестових балів у рейтингові, що розміщують на сайті УЦОЯО, вводитимуть результати  лише тих, хто пройде поріг «склав»/«не склав».

Ігор Лікарчук  повідомив, що запрошення на пункти проходження ЗНО будуть надіслані у електронному форматі кожному абітурієнту. Наразі невідомо, чи будуть цього року надсилатися паперові варіанти запрошень.

Визначення пріоритетності університетів у заяві на вступ є важливим кроком, адже від цього залежить, де буде навчатися абітурієнт.  Першим у списку, за словами Ігоря Лікарчука, має бути вказаний університет, до якого абітурієнт хоче вступити найбільше. У заявах абітурієнти вказуватимуть тільки університети, куди вони мають намір вступати на бюджетну форму навчання.  Враховуючи бали вступника з Єдиної державної електронної бази з питань освіти та пріоритетність, система автоматично визначить, до якого університету зараховано абітурієнта.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4023

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26459

Інтерактивні методи навчання

У чому полягає інтерактивне навчання та які методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади
198730

Ігри з дітьми на відпочинку

Нові ігри з конструктором, доміно, кубиками, у які цікаво грати дітям і дорослим. Консультація для батьків дошкільників
6288

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді