Визначення результатів ЗНО

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Пройшов вебінар «Особливості визначення результатів ЗНО-2015» за участю Ігоря Лікарчука, директора Українського центру оцінювання якості освіти.

Починаючи з 2015 року, результати ЗНО будуть визначатися за допомогою порогового балу «склав/не склав» і визначатимуться за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів.  На цьому наголосив Ігор Лікарчук, директор Українського центру оцінювання якості освіти, під час вебінару.

Пороговий бал будуть визначати експертні групи за методами К. Беука та В. Ангофа з  кожного предмета після закінчення тестування. За словами директора УЦОЯО, в дев’яти регіональних центрах оцінювання якості освіти будуть створені групи експертів, кожна з яких складатиметься з десяти осіб. Саме експерти на основі аналізу виконаних завдань тесту встановлять кількість тестових балів, яку може набрати найменш підготовлений абітурієнт.

Цього року у таблицю переведення тестових балів у рейтингові, що розміщують на сайті УЦОЯО, вводитимуть результати  лише тих, хто пройде поріг «склав»/«не склав».

Ігор Лікарчук  повідомив, що запрошення на пункти проходження ЗНО будуть надіслані у електронному форматі кожному абітурієнту. Наразі невідомо, чи будуть цього року надсилатися паперові варіанти запрошень.

Визначення пріоритетності університетів у заяві на вступ є важливим кроком, адже від цього залежить, де буде навчатися абітурієнт.  Першим у списку, за словами Ігоря Лікарчука, має бути вказаний університет, до якого абітурієнт хоче вступити найбільше. У заявах абітурієнти вказуватимуть тільки університети, куди вони мають намір вступати на бюджетну форму навчання.  Враховуючи бали вступника з Єдиної державної електронної бази з питань освіти та пріоритетність, система автоматично визначить, до якого університету зараховано абітурієнта.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3926

Як скласти ефективний річний план роботи практичному психологу дошкільного закладу

І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
36451

Річний план практичного психолога: як узгодити вимоги МОН, запит школи та власний саморозвиток

Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
44370

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81696

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді