Визначення результатів ЗНО

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Пройшов вебінар «Особливості визначення результатів ЗНО-2015» за участю Ігоря Лікарчука, директора Українського центру оцінювання якості освіти.

Починаючи з 2015 року, результати ЗНО будуть визначатися за допомогою порогового балу «склав/не склав» і визначатимуться за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів.  На цьому наголосив Ігор Лікарчук, директор Українського центру оцінювання якості освіти, під час вебінару.

Пороговий бал будуть визначати експертні групи за методами К. Беука та В. Ангофа з  кожного предмета після закінчення тестування. За словами директора УЦОЯО, в дев’яти регіональних центрах оцінювання якості освіти будуть створені групи експертів, кожна з яких складатиметься з десяти осіб. Саме експерти на основі аналізу виконаних завдань тесту встановлять кількість тестових балів, яку може набрати найменш підготовлений абітурієнт.

Цього року у таблицю переведення тестових балів у рейтингові, що розміщують на сайті УЦОЯО, вводитимуть результати  лише тих, хто пройде поріг «склав»/«не склав».

Ігор Лікарчук  повідомив, що запрошення на пункти проходження ЗНО будуть надіслані у електронному форматі кожному абітурієнту. Наразі невідомо, чи будуть цього року надсилатися паперові варіанти запрошень.

Визначення пріоритетності університетів у заяві на вступ є важливим кроком, адже від цього залежить, де буде навчатися абітурієнт.  Першим у списку, за словами Ігоря Лікарчука, має бути вказаний університет, до якого абітурієнт хоче вступити найбільше. У заявах абітурієнти вказуватимуть тільки університети, куди вони мають намір вступати на бюджетну форму навчання.  Враховуючи бали вступника з Єдиної державної електронної бази з питань освіти та пріоритетність, система автоматично визначить, до якого університету зараховано абітурієнта.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264518

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1974

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168842

Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі

Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
85193

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді