Положення про конкурс на посаду керівника закладу дошкільної освіти: наказ МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН затвердило Типове положення про конкурс на посаду керівника закладу дошкільної освіти

Конкурс на посаду керівника дитячого садка

Міністерство освіти і науки України затвердило Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу дошкільної освіти (далі — Положення), що визначає порядок проведення конкурсів на посаду керівника державних та комунальних закладів дошкільної освіти (наказ МОН №9 від 06.01.2025). Це рішення ухвалено в рамках реалізації вимог Закону України «Про дошкільну освіту».

Раніше конкурсів на посаду директора ЗДО не проводили. 

Закон про дошкільну освіту: зміни в локальних документах

Згідно з Положенням, засновники закладів дошкільної освіти повинні організовувати конкурси на вакантні посади керівників у разі припинення трудових договорів з попередніми керівниками або в разі створення нових закладів. 

Конкурс може проводитися не раніше ніж через два місяці до завершення строкового трудового договору з керівником.

Положення про конкурс на посаду керівника закладу дошкілля: наказ МОНПоложення поширюється на посади, що стали вакантними в установленому трудовим законодавством порядку та не поширюється на керівників закладів дошкільної освіти, з якими укладено безстрокові трудові договори до набрання чинності цим наказом.

Типове положення також встановлює чіткі вимоги до складу конкурсної комісії, яка має бути сформована не більше ніж з 9 осіб. До її складу повинні входити представники засновника, органів управління в сфері освіти, профспілок та батьківських організацій. Важливо, щоб комісія працювала на засадах прозорості, неупередженості та відкритості.

Документи для участі в конкурсі повинні подаватися в електронному або паперовому вигляді, а строки подання складають не менше 20 календарних днів після оприлюднення оголошення про конкурс. Після цього комісія перевіряє подані документи та приймає рішення щодо допуску кандидатів до конкурсу.

Конкурсна процедура включає:

  • перевірку знань законодавства;
  • тестування професійних компетенцій;
  • презентацію проєкту розвитку закладу дошкільної освіти.

Положення для проведення конкурсів на посаду керівника закладів дошкілля: наказ МОНУсі етапи конкурсу будуть відеофіксувати, щоб забезпечити прозорість процесу.

Положення для проведення конкурсів на посаду керівника закладів дошкілля: наказ МОНОстаточне рішення щодо переможця конкурсу має бути ухвалено не пізніше ніж через два місяці після оголошення конкурсу. Переможець буде призначений на посаду на умовах строкового трудового договору.

Положення для проведення конкурсів на посаду керівника закладів дошкілля: наказ МОНЗа результатами конкурсу усі документи будуть зберігатися в установі, і за потреби, можна буде оскаржити процедуру проведення конкурсу відповідно до законодавства України.

Ці зміни спрямовані на забезпечення прозорості та підвищення якості управління в закладах дошкільної освіти в Україні.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71830

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8106

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
471

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді