У МОН хочуть оновити правила очної дошкільної освіти: стартує громадське обговорення

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про очну (денну) форму здобуття дошкільної освіти

Очне навчання в закладах дошкільної освіти

Закон про дошкільну освіту: зміни в локальних документах

Міністерство освіти і науки України винесло на громадське обговорення проєкт Положення про очну (денну) форму здобуття дошкільної освіти. Документ розроблено відповідно до Закону «Про дошкільну освіту» та містить ключові принципи організації навчального процесу для наймолодших.

Очна форма залишається основним форматом навчання, який передбачає безпосереднє перебування дітей у закладах освіти, їхню соціалізацію та комплексний розвиток. 

У проєкті визначено вимоги до: 

  • освітнього середовища, 
  • взаємодії педагогів із дітьми та батьками,
  • створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Свої зауваження, пропозиції та коментарі до зазначеного проєкту положення можна надсилати до 28 лютого 2025 року на електронну адресу: [email protected] за такою формою:

Редакція проєктуЗапропонована редакціяПримітка (пояснення)
---

Контактна особа для надання консультацій: Інна Нащубська.  

Підсумковий звіт із результатами обговорення буде оприлюднено на офіційному вебсайті МОН не пізніше ніж через два тижні після ухвалення відповідних рішень.

Інші актуальні громадські обговорення в сфері дошкільної освіти:

За матеріалами МОН 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Атестаційний лист: як оформити

Перед керівником закладу освіти постає питання оформлення документації з атестації. А педагогу, що атестується, цікаво, за якими критеріями буде оцінюватися робота. Допоможемо розібратися з питанням Атестаційного листа.
40945

Що таке педагогічна діагностика та які критерії оцінювання досягнень дітей важливі

Нетиповий погляд на діагностику знань дітей дошкільного віку. Міркування про те, які критерії оцінювання знань дітей важливі, як часто і навіщо оцінювати дітей у дошкільному закладі. Перегляньте унікальні відеозаписи, щоб поміркувати разом із колегами, надихнутися новими ідеями та не потонути в тотальному оцінюванні дітей.
33396

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. БКДО визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку. А також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
97276

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді