Інклюзивні групи у ДНЗ

МОН України роз'яснює деякі моменти порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах.

Доступ до навчально-виховного процесу асистента дитини з особливими освітніми потребами (незалежно від нозології) забезпечується керівником дошкільного навчального закладу за письмовою заявою батьків або осіб, які їх замінюють, з урахуванням виконання вимог санітарного законодавства.

Функцію асистента дитини з особливими освітніми потребами може виконувати один з батьків або особа, визначена батьками (особами, які їх замінюють) в їх письмовій заяві. Про це йдеться у листі МОН України «Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» від 02 квітня 2015 року № 1/9-169.

У листі наголошено на тому, що питання щодо подальшого навчання в інклюзивній групі дитини, у якої проявляється неконтрольована поведінка, виноситься на розгляд педагогічної ради лише за умови, що така поведінка дитини загрожує життю чи здоров'ю або життю чи здоров'ю інших дітей.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Підготовка до засідання педагогічної ради школи

Засідання педагогічної ради — важлива складова роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо її функції та особливості підготовки до засідань
43119

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4030

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26477

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді