Міжнародний День Землі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як у навчальних закладах Житомира відзначили Міжнародний День Землі.

До Міжнародного Дня Землі, 22 квітня, дошкільні навчальні заклади № 6, 33, 49, 57, 71 та Навчально-виховний комплекс № 65 міста Житомира приєднались до шкіл-учасниць проекту «Освіта для сталого розвитку в дії» та взяли участь у корисній публічній акції.

Учасники акції мали на меті привернути увагу мешканців міста до ідеї сталого розвитку та спонукати їх приєднатися  до справи збереження нашої планети Земля.

У межах проведення акції під назвою «Рух за сталий розвиток», дошкільники і вихователі ДНЗ № 6 здавали макулатуру, яку напередодні принесли в дитячий садок батьки та працівники навчального закладу. По дорозі до пункту прийому вторсировини учасники цікавилися у місцевих жителів, як вони заощаджують ресурси?

Педагоги разом з вихованцями ДНЗ № 57 організували виставку малюнків під назвою «Моя Планета – Земля». Також вихователі з дітьми старшої групи посадили ялиночки та посіяли квіти на території дитячого закладу. Перехожим діти роздавали саморобні листівки з закликами про збереження Землі.

Вихованці ДНЗ № 33, разом з батьками виготовили шпаківні та розмістили їх на території закладу, про свою роботу розповідали перехожим і запитували, що саме вони корисного зробили для «друзів» наших менших.

Вихователі ДНЗ № 49 залучили до акції батьків, які разом з дітьми з задоволенням займалися озелененням майданчиків дитячого закладу. Діти разом з вихователями виготовили транспаранти, на яких були написані заклики про збереження природних ресурсів. Також вихователі і діти поділилися досвідом використання дощової води.

Вихованці ДНЗ №71 зібрали використані батарейки і віднесли їх у магазин «Ватсон», який відправляв їх на утилізацію. Окрім того, вихованці розповсюджували листівки з пропозицією збирати і здавати батарейки на переробку, щоб не забруднювати середовище.

 Навчально-виховний комплекс № 65 провів акцію з озеленення території, в якій взяли участь дошкільники і учні четвертого класу. Також діти перехожим роздавали саморобні листівки з закликами берегти Землю.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
101

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді