Порядок залучення фахівців до проведення ЗНО

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Визначено механізм залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до виконання робіт і надання послуг, пов’язаних з проведенням зовнішнього незалежного оцінювання.

Кабінет Міністрів України оприлюднив постанову № 222 від 15.04.2015, якою затверджено Порядок залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

Відповідно до Порядку, залучення фахівців здійснюється регіональними центрами оцінювання якості освіти для роботи у тимчасових пунктах, утворених з метою проведення ЗНО:

1) за пропозиціями навчальних закладів, установ і організацій системи освіти, у приміщенні яких розташовуються пункти реєстрації, — для роботи в таких пунктах;

2) шляхом добору регіональними центрами — для роботи в пунктах обробки;

3) за пропозиціями місцевих органів управління освітою, навчальних закладів відповідно до замовлень регіонального центру — для роботи в пунктах проведення зовнішнього оцінювання та пунктах перевірки.

Щодо кількості та робочих обов’язків фахівців, то вони визначається регламентами роботи пунктів.

Залучення працівників для роботи в пунктах реєстрації передбачає:

1) надання керівниками навчальних закладів, установ і організацій системи освіти, у приміщеннях яких розташовуються пункти реєстрації, пропозицій регіональним центрам щодо залучення працівників для роботи в пунктах реєстрації;

2) затвердження керівником регіонального центру списків працівників, які залучаються для роботи в пунктах реєстрації і пройшли відповідну підготовку.

Залучення фахівців для роботи в пунктах обробки передбачає:

1) добір регіональним центром осіб, які мають навички роботи з комп’ютерною технікою;

2) затвердження керівником регіонального центру списків працівників, які залучаються для роботи в пунктах обробки і пройшли відповідну підготовку.

Залучення фахівців  для роботи в пунктах проведення зовнішнього оцінювання передбачає:

1) формування регіональними центрами замовлення на працівників в розрізі сесій (дат проведення зовнішнього оцінювання) та округів зовнішнього оцінювання згідно з потребою у працівниках на кожен день проведення зовнішнього оцінювання, яка визначається з урахуванням мережі пунктів проведення зовнішнього оцінювання регіональними центрами;

2) надання місцевими органами управління освітою, навчальними закладами пропозицій щодо залучення працівників регіональним центром;

3) затвердження керівником регіонального центру списків працівників, які залучаються для роботи в пунктах проведення зовнішнього оцінювання і  пройшли відповідну підготовку, на кожен день проведення зовнішнього оцінювання.

Роботу пунктів проведення зовнішнього оцінювання забезпечують:

1) уповноважена особа УЦОЯО (одна особа на пункт проведення зовнішнього оцінювання);

2) відповідальна особа за проведення тестування в окрузі ЗНО (одна особа на кілька пунктів, розташованих в одному населеному пункті);

3) відповідальний за пункт проведення ЗНО (одна особа на пункт );

4) помічник відповідального за пункт проведення ЗНО (за наявності в пункті не менше п’яти аудиторій);

5) старший інструктор (один на кожну аудиторію з 15 робочими місцями для учасників зовнішнього оцінювання;

6) інструктор (один на кожну аудиторію);

7) черговий пункту проведення ЗНО (за наявності в пункті чотирьох і менше аудиторій — дві особи; від п’яти до десяти аудиторій — чотири особи; понад десять аудиторій — чотири особи на десять аудиторій та додатково по одній особі на кожні наступні чотири аудиторії, але не більш як вісім осіб у пункті).

Постановою також визначено перелік документів, необхідних для укладення цивільно-правового  договору з фахівцями.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді