Школа офлайн: вебінар для керівників шкіл

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Запрошуємо на вебінар «Школа офлайн: на які зміни очікувати директорам»

Школа

Запрошуємо на вебінар «Школа офлайн: на які зміни очікувати директорам»

Нові порядок та умови організації здобуття загальної середньої освіти у 2025/2026 н.р. МОН затвердило наказом від 07.08.2024 № 1112. Цей документ є одним із кроків, щоб упровадити комплексну політику «Школа офлайн», мета якої — повернути дітей до безпечного очного навчання.

Питання відновлення навчання офлайн було одним із ключових і під час освітньої конференції «Серпнева–2024». Його розглянули у взаємозв’язку з питанням безпеки під час освітнього процесу. З цього приводу Мунір Мамедзаде, голова Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, зазначив: «Освіта має вирішальне значення для добробуту та розвитку дітей. Її не можна поставити на паузу, не ризикуючи майбутнім цілого покоління та відновленням країни. ЮНІСЕФ високо оцінює та підтримує зусилля уряду з відновлення доступу до очного навчання, який надається там, де це можливо, і за умови гарантування безпеки дітей. Це критично важливо для успіхів дітей у навчанні. Крім того, це формує відчуття нормальності завдяки стабільному графіку та емоційній підтримці. І стійкість, яку ми вибудовуємо зараз, стане нашою опорою в майбутньому. Йдеться не лише про відкриття шкіл, а й про їхнє належне оснащення для сприяння всебічному розвитку кожної дитини».

Новий вебінар від журналу «Практика управління закладом освіти» — про те, які кроки неминучі для директора школи і про те, як упровадити необхідні зміни в організації освітнього процесу.

Програма вебінару:

  • Які ключові компоненти політики «Школа офлайн»
  • Як упровадити зміни
  • Яких новацій очікувати директорам найближчим часом

Спікер — Надія Кузьмичова, проєктна менеджерка «Школи офлайн».

Також отримаєте відповіді на ваші запитання від лектора. Уже зараз можете залишати їх у цій формі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8313

Чи є обов’язкова документація вихователя дошкільного закладу

За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти - визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
151176

Інклюзивні цінності в дошкільному закладі

Як реалізувати інклюзивність в освітньому середовищі дошкільного закладу на основі індексу інклюзії. Алгоритм роботи з індексом інклюзії - читайте та застосовуйте
11211

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3500

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219480

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді