Примусова евакуація дітей-сиріт із прифронтових громад Харківщини: що відомо

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Харківська обласна військова адміністрація оголосила примусову евакуацію дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з прикордонних громад Богодухівського, Куп’янського та Ізюмського районів.

Евакуація дітей на Харківщині

Таку інформацію розповів у своєму Telegram-каналі голова Харківської ОВА Олег Синєгубов.

Як зазначено в дописі, рішення про евакуацію дітей ухвалили на засіданні Ради оборони області, щоб убезпечити їх в умовах загострення ситуації на фронті. Загалом у Богодухівському, Куп’янському та Ізюмському районах перебувають 113 дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Крім того, дев’ятеро дітей уже виїхали з Вовчанської громади разом із опікунами.

До евакуації залучені співробітники служб цивільного захисту й волонтери. Дітей планують перевозити до безпечних місць. 

Джерело: Telegram-канал голови Харківської ОВА Олега Синєгубова

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282530

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
88

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110476

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді