Професійно-педагогічна свобода вихователя, або Плануємо по-новому

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Педагоги дошкільних закладів Шевченківського району Києва стали учасниками семінару-практикуму з елементами тренінгу на тему «Блочно-тематичний спосіб планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. Методичний конструктор».

Нині педагоги дошкільних закладів намагаються рухатися не по вузькою стежиною визначених жорстких меж педагогічної діяльності, а в широкому просторі професійно-педагогічної свободи, серед широких можливостей вибору засобів і способів здійснення освітнього процесу.

В ногу з часом крокують і педагоги дошкільних закладів Шевченківського району Києва. Саме для них 26 травня 2015 року на базі ДНЗ № 430 було проведено семінар-практикум з елементами тренінгу на тему «Блочно-тематичний спосіб планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. Методичний конструктор».

У заході взяли участь головний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, професор кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка, д-р пед. наук, шеф-редактор журналу «Методична скарбничка вихователя» Наталія ГАВРИШ, методист районного науково-методичного центру Ольга СТРИКУН, шеф-редактор методичних видань напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус Наталія САВІНОВА, головний редактор журналу «Методична скарбничка вихователя» Олеся ОНОКО та вихователі-методисти дошкільних закладів Шевченківського району Києва.

У надзвичайно дружній та водночас діловій атмосфері модератор заходу Наталія Гавриш ознайомила присутніх з авторською технологією блочно-тематичного планування за принципом методичного конструктора. Практичні підходи до застосування технології учасники активно опрацювали в ході групової та підгрупової роботи з опорою на практичні розробки журналу «Методична скарбничка вихователя». Педагоги переконалися, що запропонований в журналі набір різних засобів і форм роботи з дітьми може значно полегшить вихователям процедуру календарного планування, а головне — забезпечить високу якість і ефективність освітнього процесу. Досвідчені педагоги відкриють у цьому дидактико-методичному супроводі нові можливості для творчого професійного самовираження, а молоді вихователі знайдуть щедрі підказки, як побудувати освітню роботу протягом дня найцікавіше і найкорисніше для дітей.

Зацікавив учасників і майстер-клас із виготовлення картотеки дидактичних засобів методичного конструктора, який продемонструвала Олеся ОНОКО. Присутні обмінялись власним досвідом виготовлення і використання такої картотеки.

Педагоги району отримали незабутні враження і неабияку практичну користь від спілкування з відомим науковцем і висловили організаторам слова вдячності за дієвий методичний захід.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
12756

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
108027

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1604

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129855

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57762

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді