Професійно-педагогічна свобода вихователя, або Плануємо по-новому

Педагоги дошкільних закладів Шевченківського району Києва стали учасниками семінару-практикуму з елементами тренінгу на тему «Блочно-тематичний спосіб планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. Методичний конструктор».

Нині педагоги дошкільних закладів намагаються рухатися не по вузькою стежиною визначених жорстких меж педагогічної діяльності, а в широкому просторі професійно-педагогічної свободи, серед широких можливостей вибору засобів і способів здійснення освітнього процесу.

В ногу з часом крокують і педагоги дошкільних закладів Шевченківського району Києва. Саме для них 26 травня 2015 року на базі ДНЗ № 430 було проведено семінар-практикум з елементами тренінгу на тему «Блочно-тематичний спосіб планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. Методичний конструктор».

У заході взяли участь головний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, професор кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка, д-р пед. наук, шеф-редактор журналу «Методична скарбничка вихователя» Наталія ГАВРИШ, методист районного науково-методичного центру Ольга СТРИКУН, шеф-редактор методичних видань напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус Наталія САВІНОВА, головний редактор журналу «Методична скарбничка вихователя» Олеся ОНОКО та вихователі-методисти дошкільних закладів Шевченківського району Києва.

У надзвичайно дружній та водночас діловій атмосфері модератор заходу Наталія Гавриш ознайомила присутніх з авторською технологією блочно-тематичного планування за принципом методичного конструктора. Практичні підходи до застосування технології учасники активно опрацювали в ході групової та підгрупової роботи з опорою на практичні розробки журналу «Методична скарбничка вихователя». Педагоги переконалися, що запропонований в журналі набір різних засобів і форм роботи з дітьми може значно полегшить вихователям процедуру календарного планування, а головне — забезпечить високу якість і ефективність освітнього процесу. Досвідчені педагоги відкриють у цьому дидактико-методичному супроводі нові можливості для творчого професійного самовираження, а молоді вихователі знайдуть щедрі підказки, як побудувати освітню роботу протягом дня найцікавіше і найкорисніше для дітей.

Зацікавив учасників і майстер-клас із виготовлення картотеки дидактичних засобів методичного конструктора, який продемонструвала Олеся ОНОКО. Присутні обмінялись власним досвідом виготовлення і використання такої картотеки.

Педагоги району отримали незабутні враження і неабияку практичну користь від спілкування з відомим науковцем і висловили організаторам слова вдячності за дієвий методичний захід.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Структура системи забезпечення якості освіти

За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові
27106

Вступна кампанія 2025: що потрібно знати вже зараз

За якими правилами відбуватиметься вступна кампанія 2025 року, що зміниться у державній підсумковій атестації (ДПА), як держава планує з допомогою НМТ 2025 вдовольнити потреби ринку праці? Читайте далі
63

Комплекси вправ ранкової гімнастики для дітей

Пропонуємо комплекси вправ ранкової гімнастики для різних вікових груп дошкільників. Зможете скористатися інфографікою, щоб зацікавити дітей та формувати у них звичку до фізичної активності.
77

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді