Професійно-педагогічна свобода вихователя, або Плануємо по-новому

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Педагоги дошкільних закладів Шевченківського району Києва стали учасниками семінару-практикуму з елементами тренінгу на тему «Блочно-тематичний спосіб планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. Методичний конструктор».

Нині педагоги дошкільних закладів намагаються рухатися не по вузькою стежиною визначених жорстких меж педагогічної діяльності, а в широкому просторі професійно-педагогічної свободи, серед широких можливостей вибору засобів і способів здійснення освітнього процесу.

В ногу з часом крокують і педагоги дошкільних закладів Шевченківського району Києва. Саме для них 26 травня 2015 року на базі ДНЗ № 430 було проведено семінар-практикум з елементами тренінгу на тему «Блочно-тематичний спосіб планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. Методичний конструктор».

У заході взяли участь головний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, професор кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка, д-р пед. наук, шеф-редактор журналу «Методична скарбничка вихователя» Наталія ГАВРИШ, методист районного науково-методичного центру Ольга СТРИКУН, шеф-редактор методичних видань напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус Наталія САВІНОВА, головний редактор журналу «Методична скарбничка вихователя» Олеся ОНОКО та вихователі-методисти дошкільних закладів Шевченківського району Києва.

У надзвичайно дружній та водночас діловій атмосфері модератор заходу Наталія Гавриш ознайомила присутніх з авторською технологією блочно-тематичного планування за принципом методичного конструктора. Практичні підходи до застосування технології учасники активно опрацювали в ході групової та підгрупової роботи з опорою на практичні розробки журналу «Методична скарбничка вихователя». Педагоги переконалися, що запропонований в журналі набір різних засобів і форм роботи з дітьми може значно полегшить вихователям процедуру календарного планування, а головне — забезпечить високу якість і ефективність освітнього процесу. Досвідчені педагоги відкриють у цьому дидактико-методичному супроводі нові можливості для творчого професійного самовираження, а молоді вихователі знайдуть щедрі підказки, як побудувати освітню роботу протягом дня найцікавіше і найкорисніше для дітей.

Зацікавив учасників і майстер-клас із виготовлення картотеки дидактичних засобів методичного конструктора, який продемонструвала Олеся ОНОКО. Присутні обмінялись власним досвідом виготовлення і використання такої картотеки.

Педагоги району отримали незабутні враження і неабияку практичну користь від спілкування з відомим науковцем і висловили організаторам слова вдячності за дієвий методичний захід.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59571

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11560

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275548

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22144

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді