Роз’яснення як школи можуть організувати харчування з чи без власного харчоблоку

Накази з кадрових питань: як оформити без помилок
Портал про реформу харчування в закладах освіти «ЗнаЇмо» опублікував порадник та роз’яснення про організацію харчування в школі.
Заклад освіти може як самостійно організовувати приготування їжі, так і за допомогою інших організацій. Виділяють такі способи:
- Заклад організовує харчування сам. Страви готують працівники школи. За дослідженням Decide, так готують їсти у 52% громад.
- Аутсорсинг. Страви готують працівники приватного або комунального підприємства в харчоблоці закладу освіти. Потрібно укласти договір про передачу харчоблоку в оренду такому підприємству. За оцінкою Decide, так зробили у 34% громад.
- Кейтеринг. Укладається договір із підприємством, яке готує й доставляє готові страви. Це найменш поширений спосіб приготування, його використовують 12% громад. У дитсадочку кейтеринг можливий, лише якщо немає можливості приготувати їжу у власному харчоблоці.
З 1 вересня діють нові норми й порядок організації харчування у закладах освіти. Заклади намагаються по максимуму забезпечити виконання затверджених вимог до організації харчування та зміни меню. Тому в директорів виникає багато запитань: яке меню використовувати, як його скласти, де взяти нові технологічні карти й побачити збірники рецептур страв, як розраховувати норми харчових продуктів тощо. Ці й інші питання роз’яснила Тетяна Скапа, державний експерт МОЗ
Організація, яку залучають до приготування їжі для учнів, має спеціалізуватися на виробництві чи продажі продуктів і послуг із харчування.
Законодавство забороняє купувати їжу для їдальні на продовольчому ринку або з рук. Аналогічно не можна приносити їжу як допомогу від спонсорів чи батьків.
Більш детальну інформацію про закупівлі послуг харчування можна знайти в прикріпленому пораднику про організацію харчування в закладі освіти.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання