Міністерство просить школи не завищувати потребу у підручниках

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Школи надають недостовірну потребу в підручниках, зокрема, неправомірно її збільшують

Забезпечення шкільними підручниками

Освітні програми 2021/2022: що рекомендує МОНМіністерство освіти та науки України привертає увагу керівників органів управління освітою на необхідності надання достовірних даних про потребу закладу освіти в підручниках і посібниках.

Таку інформацію зазначили в офіційному листі Міносвіти щодо організації вибору школами підручників для учнів 9 класу.

У відомстві зазначають про результати аудиту Рахункової палати, яким було встановлено, що заклади освіти надають недостовірну потребу в підручниках і посібниках, зокрема, неправомірно її збільшують.

У листі також наголошують на тому, щоб керівники закладів освіти надавали достовірну інформацію та щоб кількість підручників для здобувачів освіти співпадала з кількістю учнів у відповідних класах.

Зокрема, у Міносвіти зауважили, що забезпечення підручниками, виданими за кошти державного бюджету, викладання курсів за вибором, факультативів не здійснюється.

З огляду на це Міністерство освіти та науки звертається до керівників обласних департаментів освіти з проханням посилити контроль за визначенням потреби у підручниках.

Варто зазначити, що з 10 до 17 січня 2022 року всі українські заклади освіти мають здійснити вибір для 9 класу підручників та передати результати свого вибору до органів управління освітою.

Узагальнені результати вибору мають бути передані до Інституту модернізації змісту освіти для повторного видання підручників.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
1865

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
6004

Комплектування груп у дошкільному закладі: вивчаємо вимоги та зміни

До кінця серпня керівник дошкільного закладу має остаточно сформувати всі групи вихованців. З’ясуємо, як Закон про дошкільну освіту та інші нормативні документи врегульовують питання комплектування різних видів груп, їх граничної наповнюваності. Усе розклали для вас по поличках
83409

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді