Дитячо-юнацькі спортивні школи, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, утримуватимуться в 2015 році за рахунок субвенції з державного бюджету
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам спрямовується на часткове фінансування поточних витрат дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. А саме — на оплату праці та нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, оренду приміщень, спортивних споруд та обладнання, придбання спортивної форми та інвентарю, медикаментів і перев’язувальних матеріалів, забезпечення навчально-тренувальної та спортивної роботи та інші поточні витрати згідно з кошторисом та/або планом використання бюджетних коштів.
Про це йдеться у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку та умов надання в 2015 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності» від 31.03.2015 № 254.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів