Дитячо-юнацькі спортивні школи, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, утримуватимуться в 2015 році за рахунок субвенції з державного бюджету
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам спрямовується на часткове фінансування поточних витрат дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. А саме — на оплату праці та нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, оренду приміщень, спортивних споруд та обладнання, придбання спортивної форми та інвентарю, медикаментів і перев’язувальних матеріалів, забезпечення навчально-тренувальної та спортивної роботи та інші поточні витрати згідно з кошторисом та/або планом використання бюджетних коштів.
Про це йдеться у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку та умов надання в 2015 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності» від 31.03.2015 № 254.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками