У 2015 році держава частково фінансуватиме ДЮСШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дитячо-юнацькі спортивні школи, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, утримуватимуться в 2015 році за рахунок субвенції з державного бюджету

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам спрямовується на часткове фінансування поточних витрат дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. А саме — на оплату праці та нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, оренду приміщень, спортивних споруд та обладнання, придбання спортивної форми та інвентарю, медикаментів і перев’язувальних матеріалів, забезпечення навчально-тренувальної та спортивної роботи та інші поточні витрати згідно з кошторисом та/або планом використання бюджетних коштів.

Про це йдеться у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку та умов надання в 2015 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності» від 31.03.2015 № 254.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282461

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
54

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110427

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді