Рекомендації МОН щодо організації безпечного простору й обладнання укриттів у садочках доступні для ознайомлення

Готовність до роботи влітку: експрес-перевірка
Міністерство освіти та науки затвердило рекомендації «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів». Ці рекомендації були розроблені фахівцями відділів дошкільної освіти МОН та Українського інституту розвитку освіти.
Відповідну інформацію зазначили в УІРО.
Ознайомитися детальніше з текстом рекомендацій можна в прикріпленому документі.
Зміст документу надасть відповіді вихователям і директорам закладів дошкільної освіти на наступні питання:
- Що слугує захистом та є невід’ємним компонентом безпечного освітнього простору дошкілля для дітей та персоналу в разі фізичної небезпеки?
- Як підготувати укриття для безпечного перебування?
- Якими нормативними документами керуватися в роботі?
Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити Зокрема, серед розділів рекомендацій:
- організація та обладнання укриттів у ЗДО;
- підготовка дітей та персоналу ЗДО до перебування в захисній споруді або укритті;
- перебування дітей та персоналу ЗДО в захисній споруді або укритті.
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті