ДСЯО сформувала ознаки «зразкового» дитячого садка

Держслужба якості освіти сформувала критерії для «зразкового» дитячого садка

Ознаки «зразкового» дитячого садка

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

У Державній службі якості освіти розробили ознаки «зразковості» закладу дошкільної освіти в аспекті захисту прав дитини.

Відповідну інформацію опублікували на Facebook-сторінці ДСЯО. 

Серед основних маркерів «зразкового» дитячого садка:

  • заклад функціонує як цілісна, злагоджена система;
  • діти щасливі, допитливі та здорові;
  • у закладі створено умови для реалізації здібностей, інтересів, потреб і всебічного розвитку кожної дитини;
  • забезпечено індивідуальну зону творчого розвитку кожної дитини, кожного працівника, спираючись на їхні якості та здібності, індивідуальну траєкторію розвитку;
  • у дітей сформовано життєві компетентності та дошкільну особистісну зрілість перед вступом до школи за державним стандартом дошкільної освіти (Базовим компонентом дошкільної освіти);
  • у закладі створено умови для здорового способу життя, фізичного й психоемоційного розвитку, панує атмосфера довіри і взаємоповаги усіх учасників освітнього процесу;
  • забезпечено якісний інформаційно-методичний, управлінський, педагогічний супровід діяльності закладу;
  • забезпечено доступ до новітніх засобів та освітніх технологій у дошкільній освіті;
  • батьки довіряють закладу і є активними;
  • створено дієву та прозору систему фінансування діяльності закладу;
  • створено дієву внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Окрім того, у Держслужбі наголосили, що зразковий заклад «безумовно втілює завдання дошкільної освіти, визначені законодавством»:

  • зберігати та зміцнювати фізичне, психічне і духовне здоров’я дитини;
  • виховувати у дітей любов до України, шанобливе ставлення до родини, повагу до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй та народів, свідоме ставлення до себе, оточення та довкілля;
  • формувати особистість дитини, розвивати її творчі здібності, набуття нею соціального досвіду;
  • виконувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти, забезпечувати соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту;
  • здійснювати соціально-педагогічний патронат сімей.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання: цілі, зміст, алгоритми

Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки затвердив КМУ 7 червня 2024 року. Основне про Стратегію читайте у статті.
49407

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді