Вимоги до Програми розвитку закладу освіти: ТАБЛИЦЯНещодавно відбулася нарада зі спеціалістами з дошкільної освіти обласних органів управління освітою, за участі заступниці Міністра освіти і науки України Віри Рогової.
Під час наради було обговорено питання про основні аспекти розвитку якісної дошкільної освіти, з-поміж яких — наступність між дошкіллям та початковою школою, підвищення професіоналізму педагогів та харчування в дитсадках.
«Розвиток дошкільної освіти є одним з ключових пріоритетів Міністерства освіти і науки. На початку цього року було затверджено нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти, а після цього — типову програму підвищення кваліфікації педагогів щодо його впровадження. Підготовлено 100 тренерів, по 4 з кожного регіону, які будуть імплементувати БКДО у своїх областях. Наразі Міністерство працює над підвищенням якості дошкільної освіти шляхом розроблення проєкту Закону “Про дошкільну освіту”, а також професійних стандартів вихователя та директора закладу дошкільної освіти. Окрім цього, пріоритетом залишається створення нових місць для дошкільнят, особливо у містах, де є їхня нестача. Адже кожна дитина має бути забезпечена якісною дошкільною освітою у близькості до місця проживання», — зазначила Віра Рогова.
Літній період у дитячому садку — це не лише ігри, розваги та цікаве дозвілля. Улітку педагоги закріплюють знання та зміцнюють здоров’я вихованців. Щоб ефективно розв’язати такі завдання, необхідно правильно організувати свою діяльність
Серед тем, які обговорювалися учасниками під час наради:
- наступність між дошкільною та початковою освітою відповідно до державних стандартів;
- формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної освіти та критерії самооцінювання;
- технопарк художньо-педагогічних ідей як форма підвищення професіоналізму педагога закладу дошкільної освіти;
- норми Порядку організації харчування дітей в закладах дошкільної освіти;
- інші першочергові завдання дошкільної освіти.
Окрім того, участь у нараді взяли представники Міністерства освіти і науки, Національної академії педагогічних наук, Державної служби якості освіти та Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.