МОН провело нараду з представниками органів управління освітою

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Перспективи розвитку якісної дошкільної освіти — відбулась нарада МОН з представниками органів управління освітою

Перспективи розвитку дошкільної освіти

Вимоги до Програми розвитку закладу освіти: ТАБЛИЦЯНещодавно відбулася нарада зі спеціалістами з дошкільної освіти обласних органів управління освітою, за участі заступниці Міністра освіти і науки України Віри Рогової.

Під час наради було обговорено питання про основні аспекти розвитку якісної дошкільної освіти, з-поміж яких — наступність між дошкіллям та початковою школою, підвищення професіоналізму педагогів та харчування в дитсадках.

«Розвиток дошкільної освіти є одним з ключових пріоритетів Міністерства освіти і науки. На початку цього року було затверджено нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти, а після цього — типову програму підвищення кваліфікації педагогів щодо його впровадження. Підготовлено 100 тренерів, по 4 з кожного регіону, які будуть імплементувати БКДО у своїх областях. Наразі Міністерство працює над підвищенням якості дошкільної освіти шляхом розроблення проєкту Закону “Про дошкільну освіту”, а також професійних стандартів вихователя та директора закладу дошкільної освіти. Окрім цього, пріоритетом залишається створення нових місць для дошкільнят, особливо у містах, де є їхня нестача. Адже кожна дитина має бути забезпечена якісною дошкільною освітою у близькості до місця проживання», — зазначила Віра Рогова.

Серед тем, які обговорювалися учасниками під час наради:

  • наступність між дошкільною та початковою освітою відповідно до державних стандартів;
  • формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної освіти та критерії самооцінювання;
  • технопарк художньо-педагогічних ідей як форма підвищення професіоналізму педагога закладу дошкільної освіти;
  • норми Порядку організації харчування дітей в закладах дошкільної освіти;
  • інші першочергові завдання дошкільної освіти.

Окрім того, участь у нараді взяли представники Міністерства освіти і науки, Національної академії педагогічних наук, Державної служби якості освіти та Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
1659

Комплектування груп у дошкільному закладі: вивчаємо вимоги

До кінця серпня керівник дошкільного закладу має остаточно сформувати всі групи вихованців. З’ясуємо, як Закон про дошкільну освіту та інші нормативні документи врегульовують питання комплектування різних видів груп, їх граничної наповнюваності. Усе розклали для вас по поличках
75557

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
60308

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
1837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді