Під час воєнного стану рішення органів влади дозволяють обійти обмеження щодо посади керівника

Заяви: як оформлювати та реєструвати Деякі рішення органів влади у період воєнного стану дозволяють «обійти» обмеження щодо обіймання посади керівника відповідного закладу вищої освіти не більш як два строки.
Таку інформацію повідомили у звіті Аналітичного центру Університету Грінченка.
У звіті зазначають, що з метою сприяння демократизації управління в українських університетах з 2014 року законодавчо закріплено норми про те, що одна й та сама особа «не може бути керівником відповідного закладу вищої освіти більше ніж два строки». Однак, це змінилося у період воєнного стану.
«Так, способом обійти обмеження щодо обіймання посади керівника відповідного ЗВО не більш як два строки є реорганізація закладу вищої освіти, наслідком якої є утворення «нового» університету з дещо зміненою назвою, який за формальними ознаками є іншою юридичною особою. Керівник «попереднього» університету отримує можливість очолювати «новий» університет упродовж ще двох строків по п’ять років», – зазначено у звіті.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення