Знизився рівень демократизації управління у вишах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час воєнного стану рішення органів влади дозволяють обійти обмеження щодо посади керівника

Знизився рівень демократизації управління у вишах

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Деякі рішення органів влади у період воєнного стану дозволяють «обійти» обмеження щодо обіймання посади керівника відповідного закладу вищої освіти не більш як два строки.

Таку інформацію повідомили у звіті Аналітичного центру Університету Грінченка.

У звіті зазначають, що з метою сприяння демократизації управління в українських університетах з 2014 року законодавчо закріплено норми про те, що одна й та сама особа «не може бути керівником відповідного закладу вищої освіти більше ніж два строки». Однак, це змінилося у період воєнного стану. 

«Так, способом обійти обмеження щодо обіймання посади керівника відповідного ЗВО не більш як два строки є реорганізація закладу вищої освіти, наслідком якої є утворення «нового» університету з дещо зміненою назвою, який за формальними ознаками є іншою юридичною особою. Керівник «попереднього» університету отримує можливість очолювати «новий» університет упродовж ще двох строків по п’ять років», – зазначено у звіті.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282575

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
131

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110507

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді