За словами Шкарлета, вчитель отримав можливість імпровізувати та експериментувати

Як сформувати бренд педагога: ДІЛИМОСЯ ДОСВІДОМ
Новозатверджені закони в сфері освіти надають вчителям свободу дій обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати.
Таку інформацію повідомив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет під час діалогової платформи «Освіта України 2021: стратегічні цілі в дії».
Як зазначив міністр освіти, освітнє відомство запропонувало нові типові освітні програми, водночас будь-який учитель чи авторська група може доповнювати їх або створювати свої.
Ще шукаєте, як забезпечити якість освіти у вашому закладі? Директор Олена Здор представила цей досвід на Всеукраїнському конкурсі «Директор 2020: краща практика» — і перемогла. З чого розпочати та як впровадити?
«Учитель отримав свободу не лише навчати, а й свободу навчатися. І ця свобода теж передбачена реформою», — акцентував очільник МОН України.
Зокрема, Сергій Шкарлет зазначив, що для додаткової фінансової мотивації педагогів, запроваджено добровільну сертифікацію, успішне проходження якої надає вчителям 20% надбавку до посадового окладу та звільняє від атестації.
Посадові та робочі інструкції працівників школи складають, керуючись нормами законодавства. З’ясуємо, вимоги яких нормативних документів слід врахувати
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Починаєте працювати над проєктом річного плану роботи на наступний рік? Обираєте річні завдання, та не знаєте, з чого почати? Скористайтеся підказками та прикладами
У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.