Урок медіаграмотності має бути у закладах освіти, щоб привчати людей до інформаційної гігієни

Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ
Президент України Володимир Зеленський висловив таку пропозицію під час виступу на форумі «Україна 30. Культура. Медіа. Туризм».
⇒ Основи викладання медіакультури у закладах освіти
Уроки медіаграмотності мають з’явитися у шкільній програмі, щоб з дитинства привчати людей до гігієни у сфері інформації.
Коли дитина розв’язує складне завдання, старається, ви хочете похвалити її приємними словами, як-от «молодець», «чудово» тощо. Чи знаєте ви, що цього недостатньо для того, щоб коректно підтримати дитину та надихнути її розвиватися?
Як зазначив Володимир Зеленський, сьогодні триває інформаційна війна, яка йде не на полях, а в кіберпросторі, у людину влучають не кулями, а фейками. Саме тому людину необхідно привчати до інформаційної гігієни.
«Ми повинні робити це з дитинства, тому уроки медіаграмотності повинні з’явитися у шкільній програмі», - підкреслив Президент України.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту